מרסל בן שמחון מאמנת אישית ומנחת קבוצות לצמיחה והגשמה 052-5855522

לפרטים נוספים לחצו כאן

מרסל בן שמחון מאמנת אישית וקבוצתית, לצמיחה ולהגשמה.

Photo

רקע:

בוגרת תואר ראשון במדעי החברה והרוח. בוגרת לימודי קואצ'ינג, ולימודי עומק של  NLP – (תכנות המח על ידי שינוי השפה, גם הבלתי מילולית שלנו)  ולימוד הנחיית קבוצות, לימודי הפסיכולוגיה החיובית, עברתי גם השתלמויות אצל המומחים הטובים בישראל כמו אלון אולמן, ניסים אמון ועוד.

בעלת ניסיון רב בהפקת והפעלת מעגלי נשים עוצמתיים וחווייתיים.

מומחית בטיפול בבעיות רגשיות, העלאת האנרגיה, אימון לחשיבה חיובית. אושר ושמחה בחיים. התמודדות עם לחץ, חרדה ודיכאון (לא קליני), השגת מטרות.

סדנאות והרצאות מאת מרסל בן שמחון

Photo

כשאתם מחפשים מפגש חברתי קצת אחר...
שילובים של המוח עם הרוח -
כל העולם הפנימי והחיצוני שלנו יכול להשתנות רק בשאלה - כיצד אנו רואים את הדברים פנימה והחוצה וכיצד אפשר לראות אותם מחדש?
בסדנאות מעוררות המחשבה מעולם הnlp , הקואצ'ינג והעצמה האישית ניתן לשלב גם את עולם הרוח: תנועה מהריקוד המזרחי בשילוב רוחניות והעצמה, קלפי מסר, הפרשת חלה ועוד בהתאמה לקהל היעד שמזמין אותי להעביר את הסדנה.
-
ההרצאות והסדנאות שאני מעניקה הם תולדה ושילוב של ניסיון חיים רב, מאתגרים רבים שעמדו בפתחי במהלך חיי, מלימודים אקדמאיים, מלימודי העומק של ה- NLp מלימודי הקואצ'ינג, מלימודי הנחיית קבוצות, מלימודי הפסיכולוגיה החיובית, מהמומחים הטובים בישראל בתחום כמו אלון אולמן, ניסים אמון ועוד, מהניסיון שצברתי בניהול עסקים ובעיקר מהתשוקה שלי ללמוד ולהעביר הלאה כדי לעזור לאנשים ובמיוחד נשים לצמוח.
-
השילוב של הידע הרב שרכשתי ברבות השנים, עם היכולת המולדת בה בורכתי - להעביר לכם אותם באופן ממוקד, תמציתי, מרתק ובעיקר מרגש, יצרו את אופי הסדנאות אותן אני מעבירה לכם.
-
למי זה מתאים?
לגיבוש עובדים, לארגוני נשים,
למסיבת רווקות, למסיבת מקווה לכלה,
למפגשים חברתיים ורוחניים יזומים, להפרשות חלה ועוד.
-
היכן המפגשים יכולים להתקיים?
בבתים פרטיים, במיקום מוזמן, בסלון ביתי, בגינה וסביב הבריכה, או בטבע

השאיר/י את פרטיך ואנו ניצור איתך קשר בהקדם