תיעוד: ככה מזלזלים בחיי הולכי הרגל באשדוד


להאזנה לתוכן:

ענפי עצים שנגזמו ע"י קבלן של עיריית אשדוד הונחו בצורה רשלנית על מדרכה ומעבר חציה להולכי הרגל, תוך שהם חוסמים את המעבר ואת שדה הראיה ומסכנים את הולכי הרגל. האירוע, שיכול היה בקלות להסתיים באסון, תועד ע"י כתב אשדודנט. בעקבות פניית אשדודנט הגיע למקום ראש מינהל התפעול תוך שהוא מזעיק את מנהל התברואה בעירייה וצוות עובדים שיפנה את המפגע המסוכן

קבלן גיזום עצים של עיריית אשדוד ביצע גיזום של עצים ברחוב הפלמ"ח ברובע ג' באשדוד. ענפי העצים שנגזמו רוכזו בצומת הרחובות הפלמ"ח- חנה סנש, על המדרכה, תוך שהם חוסמים את המדרכה וכן את הירידה למעבר החציה.

ערימות הגזם הונחו במקום כבר משעות הצהריים, כך עולה מדיווחים שהגיעו לאשדודנט. תושבים רבים פנו לכתב אשדודנט בזעם, לאחר שפניותיהם למוקד העירוני 106 של עיריית אשדוד, נענו שאין מנוף בעיר שיפנה את המפגע המסוכן. אחד התושבים שפנה אלינו ציין שבמשך 10 דקות הוא המתין על קו הטלפון, אך במוקד לא ענו.
כתב אשדודנט שהגיע למקום, נדהם לגלות במקום ערימות של גזם שהונחו בצורה רשלנית, תוך שהן חוסמות את שדה הראיה לנהגים ומסכנות את הולכי הרגל. כתב אשדודנט, שמיהר להתקשר למוקד העירוני של עיריית אשדוד, זכה לתגובה זהה לה זכו תושבים אחרים שהתקשרו: "אין מנוף בשעה זו", ציינו במוקד. השעה כבר הייתה שבע בערב ובמוקד הבטיחו שמיד בבוקר יפנו את הגזם. למרות שציינו בפני המוקדן שעד הבוקר יכול להיגרם במקום אסון וכן את העובדה שבשעות הבוקר צפויים לחצות את הכביש במקום ילדי הרובע שעושים דרכם לבית הספר, שב וציין המוקדן שכרגע לא ניתן לעשות דבר.
נוכח הסכנה המוחשית במקום, פנה כתב אשדודנט ישירות לראש מינהל התפעול, שלמה רוטנברג, שנדהם לשמוע על המפגע ברובע ג'. חמש דקות לאחר שיחת הטלפון, הגיע למקום רוטנברג, תוך שהוא מזעיק את מנהל התברואה בעירייה, ג'קי מלכה וצוות עובדים כדי לפנות את הגזם.
רוטנברג נדהם מהמראות ותיעד את המפגע המסוכן במצלמתו. בתגובה לשאלת כתב אשדודנט, ציין רוטנברג: "זה בכלל לא תקין. זה לא היה צריך להישאר ככה והאירוע ייחקר עד תום. נסיק את המסקנות המתבקשות מהאירוע".

במזל גדול זה לא הסתיים באסון, אך נקווה שבפעם הבאה יחשבו טוב טוב לפני שיזלזלו כך בחיי הולכי הרגל באשדוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה