השחקנים הצעירים של שכבה יא' מקיף ד'


להאזנה לתוכן:

ביום שלישי האחרון, התקיימה הבגרות בתיאטרון של שכבה יא' במקיף ד', תחת הנחייתו של המורה הוותיק- נחום ישראלי. היה מצחיק, מעניין ומעורר מחשבה.

 מגמת התיאטרון במקיף ד' הפכה בשנים האחרונות לאחת ממגמות האומנויות החזקות בעיר, במיוחד מרגע שנוצר השיתוף פעולה ביניהם ובין בית הספר למשחק "בית צבי". כעת, יש לתלמידים מלבישה, עזרה בתפאורה ומוטיבציה נוספת לנסות ולהשקיע כמה שיותר- אולי גם יהיו שחקנים בסוף.

ההצגה התקיימה באודיטוריום על שם רמי נעים, שבוודאי היה מחייך כשהיה רואה את הכישרון וההשקעה של תלמידי המקיף שלו. עוד לפני שבכלל נכנסנו לאולם, התקיים קטע ראשון בלובי- שהמשיך גם שנייה אחרי שהתיישבנו בכיסאות.

ההצגה כולה הייתה סביב מחזותיו של מולייר, וכל הדיאלוגים בין התלמידים השתלבו להצגה אחת גדולה עם קטעי מעבר נחמדים שממחישים אלמנטים שונים כמו "אלמנט ההפתעה" "אלמנט ההגזמה" "אלמנט החזרה" וכו'.

אין שום דרישה מתלמידי יא' לשלב בין הדיאלוגים, הם יכולים לבחור קטעים ממחזות שונים ולעשות כמיטב יכולתם- אבל ההחלטה לעשות את זה משולב ומחובר הפכה את הבגרות שלהם להצגה של ממש.

נחום ישראלי, ראש המגמה, מספר לנו: "לא קל לעשות קומדיה. לא קל להצחיק. התלמידים עבדו קשה במיוחד לקראת הערב הזה שהוא מעין מסורת בית ספרית

של ערב קומי אחד בשנה ואני גאה בהם מאד על הצלחתם. התלמידים הופיעו 3 פעמים אל מול אולם מלא וכמה מאות אנשים צפו בהם והתרגשו מאד. מגמת התיאטרון של מקיף ד' בשנתה ה- 22 מרגישה צעירה מתמיד ומייצרת עוד ועוד אירועים ייחודיים ומוצלחים במיוחד"
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה