השוחרים החדשים בעיר


להאזנה לתוכן:

בבית הספר מקיף א' לתעופה וחלל אשדוד, נערך טקס השבעה ל-70 שוחרים חדשים במסלול השוחרים של חיל האוויר. היה זה טקס מרשים ומרגש שהתקיים בשבוע שעבר במעמד קציני חלי האוויר, נציגי מינהל החינוך והנהלת בית הספר. הטקס היה מפגן של איכות לימודית, חינוך ערכי ומצוינות.

מקיף א', בית הספר התיכון והוותיק באשדוד, המציין עשור לשלוחת השוחרים ולשיתופי הפעולה עם חיל האוויר, יכול לרשום לעצמו הצלחה במספר התלמידים הלומדים כיום במסלול זה. "מאז שנפתחה שלוחת השוחרים, אנו רואים גידול תמידי במספר התלמידים והשנה למעלה מ-300 תלמידים ותלמידות מכיתות ט' עד י"ד, משולבים במסלול" אומרים בבית הספר ומציינים בגאווה כי הצלחת התכנית באשדוד נלמדת גם מן העובדה שמתוך 28 שלוחות פלדה כחולה" של חיל האוויר הפועלות בישראל, השלוחה באשדוד הינה השלישית בגודלה.

בשבוע שעבר, חודש לאחר פתיחת שנה"ל הרשמית, נערך טקס מרשים במגרש המסדרים של בית הספר אשר כלל את כל המאפיינים של טקס חילי ובהם תרגילי סדר, השבעת שוחרים, הענקת דיפלומות והופעת להקת חיל האוויר. בין המכובדים שנכחו בטקס וחיבקו את התלמידים החדשים היו נציגים מחיל האוויר – מפקד בח"א 21 אל"מ ר', מטת"א (מפקד טייסת תחזוקה אווירית) כנף 4 סא"ל עמיר, מפקד גף פלדה כחולה רס"ן אבי, מפקד גף אוה"ד (איכות והדרכה) רס"ן אסף ומפקד מחוז דרום רס"ר ניר – נציג מינהל החינוך ומנהל אגף חטיבה בוגרת מר דני קליין, הנהלת מקיף א', מפקד השלוחה באשדוד מתן פרידמן וסגל המורים והמדריכים בשלוחה.

מנהלת בית הספר גב' הדס בן שושן, שיבחה את שלוחת השוחרים של בית הספר ואת ההצלחות שרושמים בוגרי ביה"ס אשר סיימו את לימודיהם בשלוחה ומעלים תרומה לצה"ל. "אני מבקשת לציין בגאווה כמה דוגמאות של תלמידי בית הספר אשר הוכיחו מהי מצוינות ותרמו משמעותית למסגרות בהן הם פועלים" אמרה היא והביאה כדוגמא את סמל לירן מזרחי, בוגר מחזור מ"ח המשרת ביחידת אחזקה אווירית וכבר זכה בתעודת הערכה על הצעת ייעול שהובילה לפריצת דרך במציאת פתרון ליכולת גילוי סדקים במטוס F16, ואת סמל מתן פרידמן, בוגר אותו מחזור אשר חזר לבית הספר ומשרת כמפקד המוביל את השלוחה וזאת לאחר שהחל את מסלול לימודיו בדיוק כמו יתר התלמידים. "לצידו של מתן, בצוות המקסי"ם (מפקדי הקורסים), משרתים עוד ארבעה בוגרי מסלול השוחרים של בית הספר שבחרו לחזור ולמלא תפקידי הנהגה משמעותיים" אמרה ורמזה לתלמידי כי "יש לאן לשאוף......"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה