רוק לבני הנוער- בואו להיבחן !


להאזנה לתוכן:

בחברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד החליטו להפוך את במת המרכז הקהילתי "בית לברון" לבית החדש עבור בני נוער- אמנים ומוזיקאים צעירים,שיזכו להופיע בימי חמישי, אחת לשבועיים, באולם המכיל 230 מקומות ישיבה- זאת כדי לקדם את היצירה המקומית ולעודד בני נוער ליצור מוזיקה ולצבור ניסיון ובטחון עצמי בהופעה מול קהל.

 ביום חמישי, 28 בספטמבר יתקיימו במרכז הקהילתי "בית לברון" אודישנים להרכבים ולהקות של בני נוער, שירצו להופיע במהלך השנה, בהופעה מלאה על במה אל מול קהל של עד 230 צופים.

פרויקט לב- rock פונה לילדים ובני נוער, מוזיקאים שייסדו  הרכבים, עושים חזרות, יוצרים מוזיקה ורוקמים חלומות להיות מוזיקאים ויוצרים.

  

מיזם נהדר זה ייתן לבני הנוער בעיר 'דרייב' ליצירה ואפשרויות בילוי שונות ומהנות, במקום לכלות את זמנם מול מסכים. מטרת הפרויקט לתרום לבני הנוער בפיתוח כישורים, במימוש עצמי וההזדמנות של ממש לצבור ניסיון ולהשתפשף בהופעה מול צופים לרכוש לעצמם קהל אוהדים.

אגב,אם תהיה היענות, יורחב הפרויקט ויתקיימו שני מופעים בערב אחד.

אחד המוסיקאים שכבר הצטרף למיזם הוא ליאור לרין, סקסופוניסט בוגר קונסרבטוריון "אקדמא"שעתיד להופיע במקום עם הרכב הנוטה למוסיקת ג'אז.

האודישנים פונים לאמנים תושבי העיר אשדוד, בדגש על אמנים היוצרים חומרים מקוריים (אין הכוונה למופעי קאברים). עלות כרטיס למופע יעלה 10 ₪ לכל צופה.

אגף תרבות מרכז קהילתי "בית לברון",נתן אלבז 25,אשדוד. לפרטים חייגו: 088-555115 (שלוחה 2)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה