פתיחת השנה של המחנות העולים


להאזנה לתוכן:

בבוקר היום הראשון ללימודים ציפתה לתושבי רובע ט"ו הפתעה נעימה: סביבת בתי הספר והשכונה כולה נצבעו כחול. היו בלוני הליום, שלטים ואיחולי שנת לימודים טובה.

המחנות העולים פתחו שנה ובגדול. מיד לאחר ערב הצדעה לנוער שהתקיים במשכן לאומנויות יצאו חניכי ומדריכי התנועה למבצע פרסום לילי ברובע.

 הדר שגיב, חניכה בכיתה י"ב מספרת: "היה ממש כיף, השקעה ששווה את זה. לראות את כל מה שעשינו בבוקר היה מרגש וחשוב, כמובן שגם השארנו נקי."

בבוקר ה1 בספטמבר פגשו התלמידים בבתי הספר רבין ואפק את פני המדריכים החדשים, קיבלו בלון והתחילו את שנת הפעילות בתנועה ובלימודים ברגל ימין.

במחנה ברובע א', בחרו החניכים לציין את פתיחת השנה בהפנינג גדול אשר התקיים במחנה, אשר כלל תחנות אתגר גיבוש, אוכל מתוק והפעלות לחניכי השכבה הצעירה.

מספר דקל, קומונר בשנת שירות במחנה: "היה ממש כיף, הגיעו עשרות חניכים. אני רוצה להודות לבית ספר גאולים. השותפות בינינו הרימה מאוד את הרמה של ההפנינג"

השנה המחנות העולים תקיים אחת לחודש ברובע א' את אירוע "שלישי גדול" אשר יכלול מתנפחים, תחנות והפעלות בחינם לכל תושבי השכונה. חניכי ומדריכי התנועה מאחלים לכולם שנה טובה של גדילה וצמיחה.

תודה ענקית לתחום הנוער ולעומר גדג' רכז תנועות הנוער על התמיכה, הסיוע, החיזוק להצלחת התנועה באשדוד.

זמני הפעילות:

מחנה א': רחוב קדש 8 (ד'-ו') שלישי 16:00, שישי 14:00 (ז'-ח') שלישי וחמישי ב 17:30

 מחנה ט"ו: רוטשילד פינת מוטיפיורי (בי"ס אפק) (ד'-ו') שלישי וחמישי ב 16:00 (ז'-ח') שלישי וחמישי ב 17:30

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה