מוריה פרץ, מלכת היופי של הדרום: "לא האמנתי שאזכה"


להאזנה לתוכן:

כשמדמיינים מלכת יופי, חוץ ממראה חיצוני מיוחד, מדמיינים הרים של בטחון עצמי ויוהרה מסוימת. אז תשכחו מכל מה שדמיינתם, מוריה פרץ, מלכת היופי של הדרום- נערה יפה, ביישנית וצנועה כמו שעוד לא ראיתם.

 מוריה מגיעה לפגישה איתי במראה פשוט במיוחד, נטולת איפור ובכל זאת היופי שלה ניכר בשנייה שהיא מתקרבת. הקול שלה נמוך, היא מצחקקת במבוכה כמעט לכל שאלה ובעיקר- מביעה צניעות וטיפה של חוסר ביטחון עצמי, אך כל הפרטים הקטנטנים האלו עושים אותה אפילו יפה יותר.

מוריה פרץ, בת 16, עלתה עכשיו לכיתה יא' במקיף ג' ולומדת במגמת הנהלת חשבונות. אך מעבר למספרים שאיתם היא מתעסקת ביום יום- פרץ אוהבת לצייר, לאפר, וכל דבר שקשור לאמנות. ועכשיו, אחרי שהתנסתה בתחרות, היא גם מאוד אוהבת לדגמן.

"אני מגיעה מבית דתי ואני שומרת שבת, אבל כן לובשת מכנסיים וכאלו. אמא שלי קיבלה את התחרות והמשפחה שלי תמכה בי. האמונה נמצאת אצלי בלב בכל אופן."

בשבוע שעבר התקיימה תחרות "מלכת היופי של הדרום" בהנחייתו של אורי קריספין, שגם צילם וליווה את הבנות צעד אחר צעד. בתחרות זו זכתה מוריה במקום הנכסף ביותר- המקום הראשון.

איך הגעת לתחרות מלכת היופי של הדרום?

"חברה שלי רשמה אותי. בהתחלה אמרתי לה שלא בא לי והיא התעקשה שאנסה ומה כבר יכול לקרות? והתקבלתי. הסכמתי ללכת כי רציתי להציג את עצמי, שיראו אותי, שידעו מי אני. בהתחלה הייתי ממש ביישנית, לא התחברתי עם הבנות אבל לאט לאט נפתחתי גם מול המצלמה וגם עם הבנות ואז התחיל הכיף."

למרות המראה המיוחד והמהמם של מוריה, היא מודה שלפני שהתקבלה לתחרות, אף פעם לא הצטלמה באופן מקצועי "לא הצטלמתי, חוץ מתמונות סלפי"

ולמראה המיוחד יש הסבר מיוחד שפרץ שמחה לשתף "נולדתי חצי חצי, גבה שחורה וגבה בלונדינית, ככה גם בשיער וגם בריסים. אמא שלי מספרת שהיא העבירה יד על חצי פנים כשהיא הייתה בהריון איתי וכנראה זה נשאר." 

איך היה יום התחרות? 

"בהתחלה איך שנכנסנו בשלב הראשון, כולן אמרו לכולן בהצלחה ואז ראיתי את הבנות הראשונות שחזרו והתנשפו ואז גם ראיתי את הקהל ואמרתי וואו ונכנסתי ללחץ. היו קטעים שבכיתי מהלחץ, אבל זה עובר לאט לאט שעולים לבמה."

צילום: אורי קריספין

חשבת שתזכי? 

"לא האמנתי בכלל, היו מלא יפות והייתי בטוחה שמישהי מהן תזכה ולא אני. היו כמה בנות שאמרו לי: 'מוריה, את בטוח זוכה' ואני כל הזמן אמרתי להם מה פתאום, אתן תזכו."

ומה עכשיו, מה הציפיות מהשנה הזו?

"אני רוצה להתחיל לדגמן, להגשים את החלום שלי בעולם הדוגמנות. בנוסף, אני מקווה שאתפתח עם עצמי ושיהיה לי ביטחון להגשים את החלומות שלי."

מה העצה שלך למישהי ביישנית כמוך, שאולי רוצה להיות חלק מהתחרות שנה הבאה?

"להתפתח יותר, לנסות דברים שמעלים את הביטחון- למרות שמבפנים אני עדיין מאוד ביישנית. אני בסה"כ צריכה להאמין בעצמי. בפעם הראשונה על הבמה שיננתי לעצמי בראש "מוריה לא לפחד" וזה עזר. העצה הטובה ביותר היא- להתחבר לבנות ולהקשיב לאורי."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה