ערב ההצדעה לתנועות הנוער


להאזנה לתוכן:

יום רביעי בערב, המשכן לאומנויות הבמה, הצגה מושקעת, הופעות סטנדאפ ופרסי הצטיינות- זה לא טקס האוסקר, זה ערב הצדעה לתנועות הנוער באשדוד. היינו שם וחזרנו עם שמחה ונתינה בלב.

אתמול בערב, למשך 4 שעות במשכן לאומנויות הבמה, העיר אמרה תודה לתנועות הנוער ובני הנוער- שמחו מאוד ולא טרחו להסתיר את זה. דגלים, צחוקים, צעקות שמחה והשתתפות, ובעיקר המון המון טוב בלב. ערב הצדעה לתנועות הנוער באשדוד הוכתר בעיניי, כהצלחה גדולה.

 כבר בתחילת הערב היה ניתן לשמוע את המורל של כל התנועות והרצון שלהן להתבלט מעל האחרות, בדגלים, שלטים ושירי התנועה הייחודים לכל אחד. לאט לאט השתתק האולם מהשירים שהתחלפו בקריאות עידוד לאלו מהתחום שעלו לנאום ולתת ברכה לשנת הלימודים שהחלה היום: אורן טויאל- מנכ"ל החברה העירונית לתרבות והפנאי, טל וקנין יו"ר מועצת התלמידים העירונית ומזל שאלתיאל, ראש תחום הנוער.

לאחר הברכות המעודדות וההבטחות לפעילויות רבות לנוער בשנה הנוכחית כמו שהיו במשך כל הקיץ, כולם הודו לכל העוסקים בפעילות וחולקו תעודות מתנדב מצטיין לנבחרים מכל תנועה, בחיוך גדול ובחיבוקים.

צופי תל אביב עלו אל הבמה למופע של כ-40 דקות הכולל שירים, ריקודים, מערכונים והרבה הרבה מסרים. הם ניסו להראות את הנוער "כמו שהוא"- אבל בקיצוניות המוגזמת שהעולם רואה אותם ולהסביר מה אפשר לשנות ואיך. כיאה להפקה שהמלבישה והכוריאגרפית שלה היא מיכל אמדורסקי ושותף ליצירת השירים הוא אמיר פיי גוטמן, הכול היה מושקע ומתוקתק. ההצגה עסקה בנושאים שנוגעים בכל בני הנוער כמו הפרעות אכילה, אלימות, אלכוהול וזכו לתגובות הולמות מהקהל- שכנראה הזדהה עם רוב המסרים.

לאחר ההצגה, התחיל מרתון הסטנד אפ. ראשונים עלו צמד שיניים, שידועים גם כלריסה וגורג' עם מינימום אביזרים אבל מקסימום צחוקים- עם הפרצופים המטורפים שרק הם יודעים לעשות ועם הזרימה המטורפת עם הקהל שנפלו מצחוק בכל רגע.

אחריהם עלה אמירם טובים המוכר והטוב ויחד איתו- ספק פנס ספק פרוז'קטור ענקי שעזר לו לאלתר ולשתף את הקהל לאורך כל המופע, אמירם צחק איתם וגם קצת עליהם ובעיקר הצחיק אותנו בלי הפסקה.

בסוף הערב, עלה הגדול מכולם- שחר חסון. למרות שנאמר בפירוש לכל האמנים שאסור להשתמש בגסויות, כי בכל זאת, מופע לנוער, חסון עושה מה שהוא רוצה- ובהצלחה רבה מאוד. בין הבדיחות הקלאסיות והאלתורים, שחר חסון גם מצא אהבה כשבשורה הראשונה הייתה אחת האחראיות על אחד מתחומי ההתנדבות בעיר והוא, לא הרפה. לבסוף, שחר סיים את המופע עם המסר "תהיו מי שאתם וכל הכבוד על ההתנדבות" וסיפר שוב ושוב שלמרות שהוא לא למד דקה בחייו, הוא עוסק במקצוע האהוב עליו ונהנה מכל רגע. 

אין ספק שהמילה "תודה" התבטאה מאוד בערב זה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה