מייקאובר לשנת לימודים חדשה


להאזנה לתוכן:

מי מאיתנו לא הרגיש מספר פעמים שבא לו לשנות משהו בעצמו, אפילו הקטן ביותר, כדי להרגיש יותר בנוח ולהיות שמחים יותר? הנה כמה נקודות שיעזרו לכם.

 - להבין מאיפה זה מגיע:

קודם כל, תבינו אם הדברים האלו, גם אם זה במראה וגם אם זה באופי, באמת מפריעים לכם או שזה רק השפעה שקיבלתם מהסביבה. אם טוב לכם עם עצמכם ואתם שלמים עם הכל- אין שום סיבה שתשתנו, תבינו שאם אתם מבצעים שינוי כלשהו- זה אך ורק בשביל שלכם יהיה טוב יותר.

- סגנון לבוש:

לפעמים, לקראת שנה חדשה, אנחנו מבינים שהתבגרנו או שמשהו השתנה בנו והסטייל הישן כבר לא מתאים לנו. כנסו לחנויות בגדים, לדפי אינסטגרם ואפילו לאתרי אופנה ותראו למה אתם הכי מתחברים- וקדימה, לשינויים. 

קחו בחשבון שגם בגדים ישנים יכולים לעבור שיפוצים קלים עם קצת יצירתיות ומיומנות ולא חייב לקרוע את הכיס. 

- נראות:

לפעמים מספיקה תספורת פשוטה כדי לגרום לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו. תבינו מה במראה שלכם כל כך מפריע לכם ואם יש אופציה לתקן או לשפצר קצת באמצעות תספורת, איפור, וכל מיני מאפיינים כאלו. 

-אופי:

אתם מרגישים שאתם לא באמת אתם ליד אנשים? אולי שלפעמים אתם מתנהגים בצורה לא נכונה ומרחיקים ממכם חברים פוטנציאלים? נסו לעשות רשימה של מצבים שבהם הרגשתם שאתם אשמים בסיטואציה ונסו לעבוד על השינויים הקטנים האלו. זכרו שזה לוקח זמן, אבל להבין מה הטעות שלכם- זו כבר חצי דרך.

- סביבת חברים:

למי לא קרה שהוא הרגיש שהחברים שלו הם כבר לא ה"פילטר האהוב עלייו"? קודם כל, תבינו שזה בסדר. נכון, יש חברים שנשארים לכל החיים- אבל יש גם כאלה שלא. תבדקו באיזו דרך אתם יכולים לקחת צעד אחורה בלי לפגוע בהם, ואולי למצוא חברים שיותר קרובים לראש שלכם ולתחביבים שלכם כרגע.

- תחביבים ולימודים:

יש משהו שתמיד רציתם לעשות? אף פעם לא מאוחר מדי, ואתם יכולים להתחיל כבר היום. תנו לנשמה שבפנים לפרוץ ולהגשים את כל החלומות. שנה חדשה היא הזדמנות מצוינת לחוג חדש, להשקעה גדולה יותר במקצוע מסוים, לקבלת מאיות בכל דבר בבית הספר או לקבל את התפקיד הראשי במחזה הזה שכל כך אהבתם- השמיים הם הגבול.

* והכי חשוב, זכרו שבסופו של יום, אתם הולכים לישון עם עצמכם וכדאי שזה יהיה בחיוך. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה