איזה מגמה? איזה מקיף? כל מה שרציתם לדעת.


להאזנה לתוכן:

רוצים לבחור את המקיף המתאים ביותר בעיר? רוצים ללמוד תחום מעניין, שיגרום לכם לקום בכיף לבית הספר? אספנו לכם את רשימת המגמות המיוחדות בכל מקיף בעיר- עכשיו הבחירה בידיים שלכם.

 ברוב המקיפים תוכלו למצוא מגמות "רגילות"- ממדעי החברה ועד מדעים מדוייקים, אבל מה המגמות הנוצצות בכל אחד מהמקיפים? מה מייחד אותם ומה יגרום לכם ללכת דווקא לשם בכל בוקר במשך שש שנים? 

מקיף א':

שלוחה של בית הספר הטכני של חיל האוויר, מציע לכם- עוד בתקופת הלימודים- טעימה קטנה מהצבא, עם מדים והכול- ובנוסף לימוד של מקצועות טכניים שיתרמו לכם גם בשירות הצבאי שלכם.

למי זה מתאים? אם אתם רואים את עתידכם בחיל האוויר, אם בא לכם קריירה צבאית, או שאתם ממש טובים בעבודות ידיים ומטוסים זה בשבילכם.

מקיף ב':

בית ספר ממלכתי-דתי, המאפשר לשלב את מקצועות הליבה הרגילים יחד עם מגמות מורחבות שקשורות לנושאי דת, כמו תושב"ע למשל.

למי זה מתאים? אם אתם ממש מתחברים לדת, מאמינים ורוצים ללמוד עוד בנושא, אך רוצים גם להנות מחיי חברה משולבים - זה המקום בשבילכם.



מקיף ג':

במקיף ניתן למצוא המון מגמות מיוחדות: מגמת סייבר- תכנון ותכנות מערכות הפעלה ורשתות, מגמת מדעי החברה- כוללת לימודי קרימינולוגיה, סוציולוגיה ולימודי משטרה ומגמת ניהול עסקי.

למי זה מתאים? קודם כל, לאוהבי הטכנולוגיה והמחשבים- מגמת הסייבר מתאימה בול. אם אתם רואים את עצמכם נמשכים בעתיד לכיוון המשטרה, החקירות ועולם אכיפת החוק- תוכלו להתחיל במגמת מדעי החברה. ובמידה ותמיד חלמתם לנהל את כולם ובא לכם להתחיל לחשוב בכיוון קריירה ניהולית- מסלול הניהול העסקי הוא בשבילכם.

מקיף ד':

המקיף, שהתפתח מאוד לאחרונה, מציע מגמות מגוונות- גם בתחומי המדע וגם בתחומי האמנות: מגמת תיאטרון בשיתוף פעולה עם בית הספר למשחק בית צבי, תוכנית פרחי רפואה, עיצוב אופנה ומגמת אומנות הכוללת גרפיקה, צילום, ציור וכו'.

למי זה מתאים? חולמים להיות רופאים- תתחילו כאן. חולמים להיות שחקנים, צלמים, גרפיקאים, מעצבי אופנה או כל דבר יצירתי אחר- תתחילו במקיף ד'.

מקיף ה':

במקיף מציעים הכנה למי שמעוניין להמשיך לכיתות יג'-יד', מתמחים בנושאי טכנאים והנדסאים: מחשוב ובקרה, ביוטכנולוגיה, פיקוד ובקרה, הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים והנדסת חשמל ובקרה.

למי זה מתאים? למי שרוצה להיות טכנאי או הנדסאי.

מקיף ו':

המקיף מציע מגמות שונות: פיזיקה, ביולוגיה, כימיה, מדעי המחשב, תקשורת המונים, מדעי החברה- כלכלה ופסיכולוגיה, תושב"ע וגיאוגרפיה.

למי זה מתאים? בעקרון, יש כאן מגוון רחב. הדברים המיוחדים ביותר הן האופציה לשילוב בין כלכלה ופסיכולוגיה, למי שמתעניין בתחום ובנוסף מגמת התקשורת.

מקיף ז':

במקיף יש לימודי שפות שונות (ערבית, רוסית, צרפתית), מקצועות מדעיים, מדעי הסביבה, מגמות אומנות- אך הייחוד בו: מגמת קולנוע, מגמה חדשה "משואה לתקומה" ומגמת המחול המפורסמת.

למי זה מתאים? מקיף ז' הוא החזק בעיר בתחום המחול- אז לאלו שנולדו לרקוד. בנוסף, מגמת הקולנוע מיועדת לתסריטאים\ צלמים\ עורכים וכו' והמגמה החדשה בנושא השואה מתאימה לכל מי שהתחום מעניין אותו במיוחד.

מקיף ח':

במקיף ח' תוכלו למצוא 2 נושאים מיוחדים: בתחום המדעים- חוגי רובוטיקה ומסלול לעידוד בנות לנושאי מדעים ובתחום האומנויות- מגמת תקשורת הכוללת בתוכה לימודי עיתונאות ורדיו.

למי זה מתאים? יש לכם קול רדיופוני או חיבה לעיתונאות? לכו על זה. אתן בנות (או בנים) וחולמים בלילה על רובוט שיעשה בשבילכם הכול? זה המקום.

מקיף ט':

במקיף ט' יש התמקדות בנושאי המדע: ביוטכולוגיה, אלקטרוניקה ומחשבים, ובנוסף כיתת טו"ב בה מסיימים בגרויות בי"א וביב מוצאים תעודת טכנאי וממשיכים בלימודים.

למי זה מתאים? לאנשים עם אהבה לתחום הטכנולוגי והמדעי, שמעוניינים לצאת עם תעודת מקצוע בנוסף לבגרויות.

מקיף י':

מקיף ממלכתי-דתי עם מגמות מדעיות ואומנותיות לצד לימודי הליבה ומגמה אחת שיש רק להם בכל העיר- מגמת אדריכלות.

למי זה מתאים? כמובן, יש את עניין הדת. ובמידה ואתם שואפים לתחום האדריכלות- אפשר להתחיל כאן.

*המידע מתוך אתר עיריית אשדוד ואתרי האינטרנט של המקיפים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה