בית הדין לעבודה: להפסיק מידית את העיצומים בנמל אשדוד


להאזנה לתוכן:

עובדי התפעול בנמל אשדוד ישובו לעבודה סדירה, זאת לאחר שבית הדין לעבודה בבאר שבע הורה להם לשוב מידית לעבודה. בנוסף הורה בית הדין להנהלת נמל אשדוד לחדול מנקיטת צעדים נגד העובדים

בית הדין האיזורי לעבודה בבאר שבע הורה לועד עובדי התפעול בנמל אשדוד לסיים את העיצומים ולשוב מידית לעבודה.

בית הדין, המורה לוועד עובדי התפעול והציוד המכאני לחדול לאלתר מהעיצומים הפראיים בהם פתחו ללא הודעה מוקדמת, בכל הקשור לפריקת אוניית המלט הממתינה ברציף לפריקתה, ולחזור לעבודה על פי הסכם העבודה שנחתם ב 16/3/16.

השופט צבי פרנקל ציין בהחלטתו: "אנו מוצאי לשבח את הצדדי ובאי כוח בכ שקיבלו את המלצתנו וראו לנגד 2 עיניה את טובת מערכת יחסי העבודה בי הצדדי".

איציק בלומנטל, מנכ"ל חברת נמל אשדוד ציין כי: " העיצומים בהם נוקטים העובדים פוגעים פגיעה קשה בתחרות בין נמלי הים בארץ ובתחרות העתידית עם הנמל הפרטי החדש ובסופו של דבר פוגעים בנמל עצמו. מדובר באבדן הכנסות של מיליוני שקלים במצטבר. הנהלת החברה עסוקה בשיווק הנמל והגדלת היקף העבודה זאת, כדי להבטיח את עתיד החברה וחוסנה הכלכלי בעולם תחרותי."

עוד הוסיף בלומנטל כי  "על ועד העובדים לדעת כי עליהם לכבד את הסכמי העבודה הקיימים ולא לפעול בניגוד אליהם. הנהלת הנמל לא תאפשר לועדי העובדים להתערב בסוגיות ניהול הנמל ופגיעה במערך התפעולי השוטף שלו.  החברה תעמוד בתוקף על קיומם של כל ההסכמי העבודה. "

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה