זוכר את כל הדרך לאשדוד- ישי ריבו בהופעה


להאזנה לתוכן:

אמש, כחלק מאירועי הקיץ לבני הנוער, הופיע ישי ריבו במשכן מונארט לאומנויות.

 הקיץ הזה הוא הקיץ של הנוער. החברה העירונית לתרבות ולפנאי, עיריית אשדוד ומועצת הנוער הכריזו על החופשה כמלא אירועים לבני הנוער- וכחלק מהעניין גם נתנו להם לבחור אילו אמנים ירצו שיגיעו להופעה בעיר.

בני הנוער הצביעו בעד ישי ריבו והוא אכן התייצב אתמול במשכן לאומנויות הבמה מונארט יחד עם הנגנים והגיטרה הקלאסית ולגמרי הרים את הקהל, שכלל גם אנשים מעל גיל 18.

בתחילת המופע, עלה אורן טויאל, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי עם בשורה משמחת- גם חנן בן ארי, שנבחר על ידי בני הנוער, יגיע אל העיר להופעה ב21.8. לאחר צעקות השמחה של הקהל, עלה ישי להופיע.



האולם היה מלא עד אפס מקום, רובו כלל אוכלוסייה דתית לאומית, אולי בגלל מילות שיריו של ריבו, שכוללים הרבה ציטוטים מתוך ספרי הקודש. אך זה לא הפריעה גם לחילוניים שבינינו (הכתבת הנאמנה שלכם) להנות מהצלילים, מהפשטות, מהקול המהפנט של ישי. 

לאורך ההופעה, ריבו מקיים שיחות עם הקהל ודיאלוגים תוך כדי השירה. הוא שופע קסם אישי, סיפורים מרגשים ותחושת "גובה העיניים"- לא אמן מתנשא, למרות הישגיו הרבים. 

הקהל דקלם יחד איתו את מילות השירים, התלהב משמחה במקומות הנכונים והייתה תחושה של מעין אופוריה באולם, של חיבור, של יחד, של שמחה משותפת.

בחירתם של בני הנוער הוכתרה כהצלחה- ועכשיו, לאירוע הבא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה