עוד שלב במהלך האסטרטגי של קניון סי מול


להאזנה לתוכן:

הנהלת קניון סי-מול מדווחת על סיום שלב נוסף במהלך אסטרטגי של שיפוץ הקניון והחניון, ושדרוג תמהיל החניות בקניון באמצעות אכלוסו ברשתות בינלאומיות ומותגים חדשים, כולל חיזוק תחום האופנה והלייף סטייל.

כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של קניון סי-מול למען תושבי העיר והסביבה, הנהלת הקניון ממשיכה ועוברת עוד שלב במהלך אסטרטגי במסגרתו שופצו וגדלו חנויות המותג הספרדי זארה ופול אנד בר, שופצו והתחדשו חנויות אפריל, סטודיו פאשה, בודי שופ , סולוג ,scoop  , דל פסטו ודוכן סייל פוינט, נכנסות לעבודות שיפוץ חנויות גזית (דונה גרציה) ורויאלטי, מתחילות עבודות ההקמה של חנות גליתא ומסעדת בליקר בייקרי ונפתחה חנות אלדו בקונספט החדש כולל אקססורייז.

קניון סימול, נמצא בעיצומו של שיפוץ נרחב במרחב הציבורי, הכולל החלפת תקרות וריצוף, תאורה חדשה וחזקה, שירותים חדשים ומתיחת פנים לחזית הקניון!  

בימים אלו יכנס לעבודות מסיביות שיפוץ החניון , אשר יכלול צביעת החניון באפוקסי, שילוט, הגברת תאורה והתקנת מערכת אדום ירוק, מהלך אשר יאלץ את הקניון לסגור חלקים נרחבים של החניון, אנו מודעים לאי הנוחות ומבטיחים לסיים את העבודות בהקדם ולחזור לפעילות מלאה עם חניון חדיש ונגיש, אשר יקל על מצוקת החנייה! 

לדברי דורון גורשטיין - מנכ"ל קניון סי-מול:

"מדובר על עוד שלב מתוך מהלך משמעותי שמטרתו לגוון ולהעמיק את חוויית הקניה של קהל לקוחותינו. עוד מוסיף דורון: "שיפוצם והכנסתן של חנויות חדשות תוך התמקדות באופנה ובלייף סטייל והתאמת התמהיל הנכון באמצעות, בין השאר, הכנסת מותגים בינלאומיים, כגון Bershka, Stradivarius, TOPSHOP, בנוסף לחנויות המחודשות של ZARA ו- PULL&BEAR

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה