היא משלנו- תמר ג'ינלי המצטיינת המחוזית


להאזנה לתוכן:

כמה תפקידים יכול אדם לשאת על שכמו בו זמנית? תמר ג'ינלי, תלמידת מקיף ד', מוכיחה יכולת מרשימה בתחום הפעילות החברתית ונושאת על כתפיה הצרות רזומה מרשים של עשייה למען הנוער והקהילה. תמר בסה"כ תלמידת תיכון אבל עם מפעל עשייה של אדם מבוגר. כל הכבוד :-)

 תמר ג'ינלי, תלמידת מקיף ד', נבחרה כמצטיינת עירונית ומחוזית בתחום המעורבות החברתית. אין זה מפתיע כל כך בהתחשב בעובדה שתמר מעורבת בכל כך הרבה מסגרות ושותפה למיזמים ולתוכניות לא מעטות בתחומי חברה וקהילה. במקיף ד' מבטיחים כי תמר מתכוונת להמשיך מכאן אל השלב הבא ותתמודד על התואר מצטיינת ארצית. "ב-28/1/16, בטקס ההכתרה שיתקיים בחיפה" הם אומרים, "נראה את תמר מככבת בגדול וכותבת עוד תואר לרזומה".

תמר התפרסמה כבר בעבר בפעילות החברתית בה היא מעורבת ובהיותה יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירוני עשתה לא מעט עבור בני הנוער וייצגה את אשדוד בפורומים שונים כדוגמת שגרירה בארגון LEAD - לפיתוח מנהיגות בתכנית אות רמון על התנדבות ומצוינות אקדמית, שגרירה של ישראל בפרויקט GTF של אוניברסיטת ברנדייס בבוסטון - לפיתוח מנהיגות נוער יהודי בתפוצות.

תחומים בולטים בה היתה מעורבת קשורים בפרויקט "יופי של מודל" בבית ידידים באשדוד, אותו הקימה לשם חיזוק הדימוי העצמי של ילדים ומאבק במודל היופי. כמו כן היא עסוקה במסגרות התנדבותיות שונות בביה"ס מקיף ד' ומתנדבת קבועה בעמותת "לתת".

מנהלת ביה"ס, הגב' ביטון יהודית, התבשרה על הזכייה ואמרה: "גאווה גדולה לעיר אשדוד ול'תיכון הניסויי למדעים ולאמנויות מקיף ד' אשדוד', על זכייתה של תלמידתנו תמר ג'ינלי בתואר. תמר מצטיינת בתחום הערכי כמו גם בתחום הלימודי ואני מאחלת לה ולנו שנזכה לראותה זוכה בתואר המצטיינת הארצית".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה