יום שישי ה-13: 13 הסיוטים של כל מתבגר.


להאזנה לתוכן:

יום שישי ה-13 הגיע, ואיתו הבאנו לכם את 13 הסיוטים של כל בן או בת בגיל ההתבגרות.

 
1. להפוך לבדיחה-
אחד הפחדים הגדולים אצל בני נוער, בגלל הצורך שלנו להיות מקובלים ואהובים, אלו הפדיחות שיכולות לקרות לנו ולהפוך אותנו לבדיחת השנה בפני כולם.
-
2. חגים שנופלים על שישישבת-

עד שמגיע חג, שאיתו מגיע חופש, פתאום הוא נופל על סוף שבוע- שהוא חופש בכל מקרה. כך אנחנו בעצם לא מרוויחים אפילו יום אחד, והחג מתבזבז.
-
3. בחני פתע-
כל אחד שונא מבחנים, אבל שנאה עזה יותר הוא הפחד מבחני פתע. לא התכוננו נפשית וגם לא לימודית וזה תפס אותנו עם המכנסיים למטה. הציון שיגיע הוא מפחיד עוד יותר.
4. חשיפת סודות-
כשחבר פולט משהו בטעות, כשחברה הטובה מחליטה להפוך להיות 144 והסודות הכי כמוסים שלנו נחשפים לעיניי כל.
-
5. כשמתעוררים מוקדם בשבת-
לצערנו, הגוף מתרגל להתעורר לבד. היום היחיד שיש לנו לשינה עמוקה וכיפית, פתאום אנחנו מתעוררים ורואים בשעון : 9:00. עכשיו תנסו להירדם בחזרה, חסר סיכוי לרובנו.
-
6. תמונות מביכות שההורים מעלים לפייסבוק\אינסטגרם-
כשההורים מגלים את פלאי הטכנולוגיה, מוסיפים אותנו ואת כל החברים שלנו לרשת החברתית ומתחילים להעלות מלא תמונות מביכות שלנו מגיל 4 ולהגיב על כל דבר שאנחנו מעלים.
7. אין  WIFI וחבילת הגלישה נגמרה-
אחד הסיוטים של הדור העדכני ביותר, להיות מנותקים. כשחבילת הגלישה מגיעה לשיא שלה ואנחנו נמצאים במקום בלי WIFI וצריכים להתחיל עכשיו להתמודד עם הבדידות.
-
8. כשהסוללה נגמרת ואין מטען\שקע באזור-
בהמשך לסעיף הקודם, הרגע הזה- שהוא הכי קריטי לנו (בזמן שיעור ממש משעמם או בזמן המתנה לתחבורה ציבורית לבד) והסוללה מתחילה להתרוקן ולהשאיר אותנו בודדים.
9. לשכוח מחשבון ביום של מבחן\בוחן במתמטיקה-
באמת צריך להסביר?
-
10. להתאהב במישהו מהשכבה\מהכיתה והוא\היא נכנסים לזוגיות-
אז אין לנו אומץ להגיד לו או לה מה אנחנו מרגישים, ונהיה מאוחר מדי. הם מתחילים לצאת עם מישהו אחר וזה תקוע לנו מול הפנים- כל היום, למשך כל הזמן, רודף אותנו כמו רוח עקשנית.
-
11. כפיל הבגדים שלנו-
התארגנו במרץ למסיבה, לטקס, לאירוע החשוב- קנינו בגדים במיוחד, השקענו בשיער וגם בנעליים ואנחנו מגיעים, והיי! יש לנו כפיל\ה... כל ההשקעה מסתכמת בצחוקים של תמונות משותפות וקריאות "תאום"\ "תאומה" לאורך כל הערב.
-
12.לשכוח את המפתח לבית-
הגעתם עייפים אחרי יום לימודים ארוך, באתם לפתוח את הדלת, ופתאום- אין מפתח. גם אין אף אחד בבית. מצאו לכם פינה נחמדה בחדר המדרגות וקדימה, לחכות. מקווה שלא תיגמר לכם הסוללה בפלאפון.
-
13. כשהCLOUD מפתח חיים מעצמו ומעלה תמונות לבד-
הענן החמוד הזה, שאמור לשמור על הקבצים שלא יימחקו, מחליט לשתף את כולם בשלל הסלפים המצחיקים שעשיתם עם החברים לעיניכם בלבד, וזה מחזיר אותכם לסעיף ה2- שהופך לבדיחה.
שישי ה-13 שמח !
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה