הוא VS היא


להאזנה לתוכן:

בכל שבוע המומחים שלנו, נער ונערה שבחרנו במיוחד, יענו על שאלות ויציגו לנו את הדעה ... מהצד שלו ומהצד שלה.

השאלה הפעם:
לכבוד מר חשוון- שבו אין חגים בכלל, שאלנו את הכותבים שלנו- אם יכולתם להמציא חג משלכם, איך הוא היה נראה?

 

הוא

 (כתב: יקיר פורטל) 

אנחנו חיים רק פעם אחת, ולכן אני מאמין שצריך לנצל כל רגע אפשרי, לנסות דברים ולהנות מזה. אז החג שאני הייתי ממציא הוא חג ה"תנסה ותהנה". יש הרבה אנשים שמפחדים לנסות דברים בחיים וזה יכול להיות בכל נושא אפשרי. אז החג יימשך שבוע ובו יהיו חובות, במשך כל השבוע, שיגרמו לאנשים להתמודד עם הפחדים שלהם ולנסות כל מיני דברים חדשים. זאת הזדמנות טובה לחוויות חדשות, בחג לא יהיה שום פחד. ברגע שתנסו דברים, זה יתן לכם הרגשה נדירה.

גם אני לפעמים פוחד לעשות דברים, אבל ברגע שאני עושה את הדבר הספציפי שחששתי ממנו- זה הופך להיות הכי כיף בעולם, אז בחג ה"תנסה ותהנה" שלי- אתם תעברו הרבה חוויות ובעיקר תהנו.

היא

(כתבה: אושר פפיס)

אם הייתי צריכה להמציא חג, זה היה "חג הבגדים". אני אסביר לכם מה זה אומר, במקום אוזני המן בפורים או סופגניות בחנוכה- בחג הבגדים מחלקים בגדים ונעליים לכולם. גם המותגים הגדולים, כמו רנואר או זארה, יתנו אופציה להביא להם בד והם מייצרים את הבגד בחינם. בחג הזה, אף אחד לא ישאר בלי מתנה- יהיו פינות מייקאובר למי שרוצה לשנות את הסטייל שלו ולא יודע איך, יהיו מדידות של כל מיני בגדים יוקרתיים שביום רגיל אין לנו נגישות אלייהם וכל החנויות יצאו במבצעים מדהימים ויחלקו מתנות עם כל קנייה.

אני חושבת שבגד עושה את האדם, שהוא עוזר לבטא מי אנחנו ומה יש לנו להגיד. לכן, "חג הבגדים" יהיה יום שמח של התבטאות עצמית והמון שופינג.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה