אקטואליה לצעירים


להאזנה לתוכן:

אז מה היה לנו השבוע? סיכום של השבוע החולף ומה צפוי בשבוע הקרוב, בכל הנושאים, בשפה לבני 18 מינוס.

גל הטרור-
הפיגועים השבוע נשמעו אך נשמעו פחות, תחושה מוזרה ועצובה כזו כאילו כמעט והתרגלנו. המצב מתוח באזור יהודה ושומרון, חברון וירושלים (למרות שגם שם נרגע קצת) וניכר רוגע יחסי באזורים האחרים. על פי כתבה באתר וואלה,נדמה כי רוב המחבלים הפלסטינים- הם דווקא בני נוער. זה הזמן שלכם, כבני נוער מהצד השני להציג חוזק. למזלנו, בעירנו לא חווינו תקריות כאלו ונקווה שגם לא נחווה.
 20 שנה לרצח יצחק רבין-

אתם הדור שכבר אין לו זכרון מאותו הרגע שבו רבין נרצח ולפעמים זה מרגיש מרוחק יותר, כי זה לא קרה בזמנכם. יצחק רבין נרצח מכיוון שהדרך שלו לשלום לא הייתה מקובלת על ידי אדם אחר ויותר ממה שהעצרת יצגה את מותו וזיכרו, היא ייצגה את הערכים שבאים בעקבות המעשה המתועב. כל הנוער שהתאסף בכיכר רבין- למרות שכמו שנאמר, רובו לא היה קיים בזמן הרצח, באו לייצג את הרצון לשלום, לסובלנות, לאהבה האחד לשונה ממנו ולהראות בעיקר, שלא כמו שאומרים תמיד, לנוער של היום- יש ערכים.
גשמים עזים בכל הארץ, הצפות וניתוקי חשמל-
החורף הגיע בכל הכוח, מהר יותר ממה שחשבנו. אשדוד הפכה מן רגע ללונדון וגשמים הציפו אותנו כמעט כל ימי השבוע. למזלנו, החשמל נשאר יציב וחוץ מניתוקים קטנים בכבלים ובאינטרנט, לא הייתה בעיר יותר מדי מהומה. זה הזמן- לפני שמתקפת הגשם חוזרת אליינו- להכין את עצמנו לתכנון מסלול לבית ספר, במקומות לא חשופים. לא סתם העיר שלנו מלאה בשכונות ובבניינים, תמצאו לכם דרך- כדי שתוכלו להגיע ללימודים יבשים ולא ספוגים לגמרי. 
בתחום הבידור: סדרות חדשות-
ביום חמישי התחילה הסדרה "כפולים"  בכיכובם של מגי אזרזר, אניה בוקשטיין, אנחל בונני ועוד רבים וטובים, שמספרת את סיפורם של אזרחים ישראליים שבנוסף, יש להם גם דרכון זר ונראה שמישהו (או הם בעצמם) השתמש בדרכונים שלהם בשביל לבצע חטיפה של שגריר זר. הסדרה התחילה חזק והשאירה הרבה סימני שאלה לפרק הבא.
הסדרה השנייה שהתחילה היא "המדרשה" בכיכובו של יהודה לוי, יהורם גאון, דן שפירא, חנה לסלאו ועוד שמספרת, גם היא, על ענייני מוסד- על קורס הכשרה לסוכנים, שכבר בפרק הראשון, אחד מהם הודח. 
נראה כי מסתמן פה טרנד של סדרות ריגול, מוסד וסודיות. 
היום, יום ראשון, מתחילה העונה החדשה של "הישרדות" בהשתתפות סלבס כמו מושיק גלאמין, טיטי איינאו, דנה ברגר, רון שובל ועוד רבים. הסדרה עברה כעת לזכיינית רשת מערוץ 10. מה שבטוח, היא תשאר מלאה בתככים, שקרים, קור, רעב ואהבות, כמו תמיד. שווה צפייה.
מתוך האתר הרשמי של רשת
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה