הוא VS היא


להאזנה לתוכן:

בכל שבוע המומחים שלנו, נער ונערה שבחרנו במיוחד, יענו על שאלות ויציגו לנו את הדעה ... מהצד שלו ומהצד שלה.

השאלה הפעם:
מה צריך בשביל תמונת אינסטגרם מושלמת?

 

הוא

 (כתב: יקיר פורטל) 

יש לי משפט שמלווה אותי תמיד "normal is boring"-נורמלי זה משעמם. אני תמיד אוהב להיות שונה מאחרים, להיות משהו אחר ומעניין יותר. אז אני חושב שבשביל תמונת אינסטגרם מוצלחת צריך ייחודיות. ברגע שיש לנו משהו שונה בתמונה זה ימשוך יותר עניין ואנשים יותר יתעכבו על התמונה,יסתכלו עלייה ויגיבו. הייחודיות שלנו יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה דברים: במקום שבו אנו מצטלמים, בלבוש השונה משאר האנשים, אפילו בעיצוב של התמונה-אני למשל,מעלה תמנות עם עיצוב די שונה מאחרים. כמעט בכל תמונה שלי יש רקע לא קשור מסביב שעושה אותה מעניינת. אז לדעתי, המפתח להצלחה בתמונה באינסטגרם- ייחודיות.

היא

(כתבה: אושר פפיס)

מה הדבר הכי חשוב לתמונת אינסטגרם מושלמת? אז קודם כל-השיער,מי לא אוהבת שהשיער שלה נראה הורס בתמונה. בנוסף, הנוף, ברור שתעדיפו להצטלם בנוף יפה שיהווה רקע מושלם לתמונה וברור שזה עושה את התמונה (לדוגמא:ים- חוף הים זה מקום מושלם לתמונה,רקע של הים והשמיים).

אני אוהבת דווקא תמונות לרוחב ולא לאורך ככה רואים יותר את הנוף. תצטלמו במקום מואר ולא חשוך, ככה יראו אותכם טוב יותר. אם אתם מצטלמים עם חברים, תבחרו תמונה שכולם יצאו בה טוב כדי שאף אחד לא יתבאס אחר כך. דבר אחרון וחשוב,עיצוב. אני אישית לא אוהבת להשתמש בפילטרים של האינסטגרם אז אמליץ לכם על כמה תוכנות עיצוב כמו למשל photo grid שבטוח תמצאו בה את העיצוב שמתאים לכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה