5 דברים שכל נער\ה אשדודיים צריכים להספיק לפני סוף הקיץ


להאזנה לתוכן:

סוף הקיץ מתקרב, אלו סופי השבוע האחרונים שיהיו חמים ושטופי שמש, אז אספנו לכם חמישה דברים שכל נער\נערה אשדודים יכולים להנות מהם במזג האוויר של סוף הקיץ.

 1. לנצל את הים-
אחד מהיתרונות הגדולים בלגור בעיר הזו, אלו החופים שיש לנו כאן, בשפע. עוד מעט יהיה כבר קר מדי בשביל לשבת עם בגד ים ולהשתזף- אז תנצלו כל רגע, תמצאו את החוף האהוב עלייכם וקחו את הזמן, עד השקיעה, לשחק מטקות ולשחות וסתם להשתזף ולהירגע.

2. לנצל את הנופים-
אחד הדברים היפים בקיץ זה האופציה הזו לראות שקיעה וזריחה בשמיים נקיים. אז רובנו לא נקום ב5 לפנות בוקר בשביל לראות זריחה, אבל השקיעה זו אופציה לסגור את היום עם משהו יפה. סעו לגבעת יונה או פארק אשדוד-ים או לכל מקום אחר גבוה שאתם אוהבים בעיר ופשוט תהנו מהנוף.
3. לעשות קצת ספורט-
הערבים נהיו קרירים ונעימים, זה בדיוק הזמן להתחיל לעשות הליכות או ריצות כמו שהבטחתם לעצמכם כל השנה. קחו חברה, חבר או פשוט אוזניות וצאו לעשות קצת ספורט לאורך העיר, זה הזמן הכי מתאים והכי נוח להתחיל.
4. לעשות שופינג-
אם יש משהו שלא חסר בעיר, זה מתחמי קניות. התקופה הזו היא התקופה שבה נשארו כל הפריטים האחרונים והסיילים של הקיץ, בדרך כלל במחירים ממש מגוחכים. גם ככה רוב השנה חם כאן, אז למה לא לנצל את הזמן הזה ולקנות לנו כמה פריטים שיחכו בארון ליום חמים? (שבטח יגיע ממש בקרוב)
5.לאכול בחלק החיצוני של המסעדות-
עוד מעט יתחיל לרדת עליינו גשם (מדי פעם,אבל נחשב) ונוכל רק להיצמד לזכוכיות מבפנים ולהסתכל על העולם שבחוץ, שממש לפני שבוע מאוד נהנו ממנו. צאו עם חברים, עם משפחה, תאכלו בחוץ, תתפנקו ותהנו מהימים האחרונים של הישיבה בשולחנות בחוץ, עם הנוף היפה של העיר ומזג האוויר הנעים.
סוף שבוע מהנה !!
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה