מי על מסך הטלוויזיה שלי ?


להאזנה לתוכן:

הסתיו עוד רגע בפתח וחוץ מלהתבאס על סוף הקיץ ולהחזיר את בגדי הים לארון, אפשר לשמוח שמתחילה עונת הסתיו בטלוויזיה- עם המון סדרות ועונות חדשות.
אספנו לכם את הTOP SIX-בקרוב במסכים שלנו.

שם: "אנחנו במפה"
איפה : HOT

נתחיל במימד הישראלי, שלישיית "מה קשור" חוזרת למסך הקטן עם סדרה והפעם, בנושאים ספורטיביים. על הספסל לחיזוק נמצאים איתם גם ירון ברלד, מוני מושונוב ועוד קומיקאים נוספים. 
שם: "הישרדות VIP"
איפה: ערוץ 2
הישרדות עוברת דירה מערוץ 10 לערוץ 2, אך ממשיכה במתכונת המוכרת של כוכבי VIP- הפעם מתאבזרת בדמויות מפתיעות שלא נראים ביום-יום כאילו ישמחו לישון בין חרקים ולאכול עלים, או להפך, ביניהם רוסלינה רודינה, מושיק גלאמין, טיטי איינאו מלכת היופי לשעבר ועוד.
שם: "האנטומיה של גריי- עונה 12"
איפה: YES
הסדרה המוכרת והאהובה חוזרת לעונה חדשה ממש בקרוב ומובטחים לנו שינויים מפתיעים, אפילו יותר ממותו הדרמטי של דרק שפרד. 
שם: "מהפכה במטבח"
איפה: ערוץ 2
מסתבר שהקונספט של גורדון רמזי החליט לעשות עלייה בדמותו של אסף גרניט מ"משחקי השף" שבסתיו הקרוב יכנס למסעדות שכמעט פושטות רגל ברחבי הארץ וינסה להציל אותן מעצמן.
שם: "מלכות הצעקה"
איפה: YES 
סדרה חדשה מבית היוצר של "GLEE", שעוסקת במסע רציחות שהתרחש בקולג' מקומי וחבורת בנות מבית האחווה קאפה קאפה טאו מעורבות בו. נשמע כמו סדרה אמריקאית טיפוסית, עם הומור ואימה בדיוק במינון הנכון.
שם: "המדריך לרוצח-עונה 2"
איפה: HOT
הסדרה המעולה שהשאירה אותנו עם הלב בידיים לאורך כל העונה הראשונה, חוזרת בעונה שנייה שבה נצפה בעוד התחמקויות, שקרים, רמזים לצד גילויים מפתיעים והמון המון מתח.
כל הסדרות יעלו על המסכים בסתיו הקרוב.
תהנו :)
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה