פסטיבל אגדות ילדים בפארק אשדוד –ים


להאזנה לתוכן:

פסטיבל ילדים ססגוני לכל המשפחה עם מגוון מופעים,הצגות סדנאות והפעלות יתקיים פסטיבל הילדים בפארק אשדוד ים בחול המועד סוכות .כניסה והשתתפות ללא תשלום .

תשע במות יתפרסו  בפארק אשדוד ים במהלך חול המועד סוכות בפסטיבל האגדות מסדרת הסיפורים של האחים גרים, עמי ותמי, כיפה אדומה, היפיפייה הנרדמת, עוץ לי גוץ לי, רפונזל, סינדרלה החלילן מהמלין ועוד המון אגדות נוספות... האגדות המפורסמות ביותר בעולם – אגדות האחים גרים, דמויות ענק  בתלבושות מרהיבות באווירת אגדות האחים גרים יוצרים אינטראקציה קומית יסתובבו בין  המבקרים, הכרכרה המפוארת של סינדרלה במרכז המתחם תוצב כרכרה מלכותית, אצילית ומפוארת של סינדרלה. הכרכרה תשמש כעמדת צילום מרהיבה, במתחם הכרכרה נמצאת גם סינדרלה המלכותית או הנסיך האמיץ.. בנוסף יהיו מתנפחים וסדנאות יצירה למשתתפים, ילדים מציירים אגדות גרים על גבי קיר קנבס – גובה 2 מ' * 4 מ' אורך בהדרכתם של ציירים מוזמנים הילדים המבקרים באירוע ליצור ציור אומנותי בחוויה שונה באווירת אגדות האחים גרים.

המבלים יוכלו ליהנות גם מההיצע רחב של בילוי בפארק אשדוד –ים . פארק אשדוד ים הוא פארק אינטראקטיבי המשתרע על שטח של 200 דונם,הפארק, פותח את שעריו כבר ב-6 בבוקר ומאפשר פעילות לכל אורך היום. הפארק כולל שבילים ומסלולי הליכה נוחים ונעימים להליכה ולרכיבה על אופניים, לצד מרבצי הדשא. בחלקו הדרומי של הפארק, מוצבים מגרש ילדים המונגש לילדים בעלי צרכים מיוחדים, מגוון מתקני כושר ומגרשי משחק רחבים לכל משחקי הכדור – כדורגל, כדורסל וטניס, וכן מגרש החלקה על גלגיליות

בפסגת הפארק ישנו גן סלעים רחב ידיים. אל הגן הזה הובאו סלעים שונים מכל רחבי המדינה, המסמלים את אבני הארץ, ומנקודת התצפית המדהימה הממוקמת בפסגת הפארק אפשר להביט לכיוון הים ולצפות בשקיעה היפה בארץ או להביט לדרום ולראות את המרינה היפה ובה מעגנה לכ-550יאכטות.

גולת הכותרת של הפארק היא המזרקה המזמרת, הממוקמת בטבורו של האגם ובמהלך שלוש פעמים בלילה היא מושכת אליה המונים הבאים לצפות במופע אטרקטיבי המשלב מים, אור ומוסיקה. המראה מהמם והחוויה מדרבנת את הצופה לצלם ללא הפוגה.

 תיאטרון הילדים האינטראקטיבי מציג מסיפורי האחים גרים

על במת תיאטרון שחקנית מקצועית משתפת את הילדים בחוויה סיפורית אינטראקטיבית הכוללת מוזיקה ואביזרים מעולם התיאטרון. המפגש הופך לחוויה שונה, מיוחדת ומעשירה.

כל סיפור יוביל אותנו לעולם קסום אחר ממיטב סיפורי העמים והאגדות. במהלך המפגש, הילדים מתחפשים לדמויות מהעלילה ויוצרים יחדיו סיפור מהאגדות מוכר.

 

אגדת היפהפייה הנרדמת - האחיות הפיות מוזמנות לנשף הולדת הנסיכה אך פייה -מכשפה לא הוזמנה... הילדים יתחפשו לאורחי הנשף המלכותי ויחגגו מסיבה מלכותית ונוצצת.

אגדת שלגייה והגמדים -  השחקנים הצעירים יתחפשו לעוזרים הנאמנים של שלגייה – הגמדים, יצאו למכרה ויגנו על שלגייה מפני אמה החורגת... 

במת האחים גרים מציגה:

הצגות המבוססות על אגדות האחים גרים. כל ההצגות מלוות במוזיקה מוכרת ומקורית, תפאורת גב במה עשירה ותלבושות מושקעות בעלות ערכים ותוכן חינוכי.

סינדרלה – סיפורה של נערה יפת תואר שחיה לצד אם חורגת ושתי אחיות רעות ומכוערות. האם ובנותיה מפונקות ואילו הנערה היפה נאלצת לעשות את כל עבודות הבית, ועל כן קראו לה "סינדרלה"  כלומר, לכלוכית.

באותה ממלכה חי נסיך יפה תואר, המחליט לערוך נשף מפואר ולהזמין אליו את כל הנערות בממלכה. הנערה שתמצא חן בעיני הנסיך תהיה אשתו...

סינדרלה, מתרגשת מאוד ומחכה לנשף בקוצר רוח אך אימה החורגת ואוסרת עליה להגיע לנשף..

מה תעשה סינדרלה? האם תגיע לנשף? ואם כן, איך תעשה זאת?

החתול במגפיים - הצגה המבוססת על אגדת העם הידועה.

 

חתול מיוחד במינו שנועל לרגליו מגפיים קסומות שהופכות אותו לחתול אנושי...החתול במגפיים הינו חתול מתוחכם, שבאמצעות תחבולות שונות ומשונות מצליח להפוך עולמות...

מה יקרה כשהחתול במגפיים יתחיל לדבר את שפת בני האדם? באילו דרכים יצליח לשגע את כל ההורים בשכונה? ואיך יצליח לשנות את חייו של הנער הצעיר?

אגדת שלגיה והגמדים

באר המשאלות של שלגיה –

מבנה באר מרשים, תחת מבנה גזיבו משודרג, ממתינה שלגיה לבואם של הילדים

לאחר הפגישה עם שלגיה ממשיכים הילדים למכרה הגמדים שם כורים יהלומים בשלל צבעים.

בקתת הממתקים של עמי ותמי

בבקתה קטנה בקצה היער חיה מכשפה המפתה ילדים לאכול ממתקים, אותם היא מייצרת במכונת ממתקים עתיקה.. הממתקים זוהרים בחושך ומפתים, אך אל תאכלו יותר ממתק אחד פן תשכחו את הדרך הביתה! בואו עמי ותמי ולהתכבד בממתק זוהר אשר יוצר במכונת העץ המופלאה.

ארמון היפהפייה הנרדמת ומגדל רפונזל

רפונזל הכלואה מעלה במגדל הרם תחולץ ע"י הילדים ותבחן האם הנסיכות - הבנות והבנים - הנסיכים מתאימים לחיי האצולה בארמון ע"י סדרת מבחנים ומשחקים ייעודיים: הליכה על קורה עם ספר מאוזן על הראש, ריקודים וקידות, נפנופים במניפות, לימוד "שלום" בכמה שפות ועוד....
כיתת הקסם

במתחם מלבני מתוחם ע"י כנפי פיות בצבע ורוד, נמצאת כיתת הפיות אל מול מקומות הישיבה ניצב עץ פיות מרשים בגובה 2 מ' ממנו משתלשל לוח הלימודים.

אל העיצוב המרהיב והאווירה הקסומה יוכנסו הילדים כשכל ילד הבא בשערי הכיתה יקבל כנפי פיות וזר פיות.

בשיעור קסום וייחודי עם הפייה הטובה ילמדו הילדים את סודות הפיות...

 החלילן מהמלין

דמות חלילן האוסף אחריו את כל הילדים למסע ארוך ומתפתל בכל המתחם... דמות שטח של נגן

 נסיך – צפרדע

מתחם דייג צפרדעים מגנטיות מבריכת סלעים עם פרחי נופרים מרהיבים,  את המתחם ינחה נסיך אמיתי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה