חברה ליד אשדוד גברה על 35 אלף חברות בעולם


להאזנה לתוכן:

חברת "אמן" מקיבוץ חצור, צפויה להכפיל את מכירותיה בתוך חמש שנים ל-90 מיליון דולר בשנה ואנו כבר מחכים שתתחיל לקלוט עובדים איכותיים מאשדוד והסביבה.

כשכולם מדבר על חרם של חברות ישראליות, חברת "אמן" הקטנה מקיבוץ חצור ליד אשדוד, גברה על 35 אלף חברות מהעולם וזכתה בפרס של קונצרן הענק הגרמני "בוש" לספק המצטיין. 

החברה הקטנה שבבעלות הקיבוץ יחד עם קרן טנא התומכת בתעשייה הקיבוצית, מעסיקה כ-250 עובדים ומייצרת חלקים למנועים ולהילוכים של כלי רכב באמצעות תבניות יציקה שמונחות על ידי רובוטים.

קונצרן הענק הגרמני, בוש מייצר לא רק את מוצרי החשמל הלבנים שכולנו מכירים, אלא גם ובעיקר מוצרי טכנולוגיה תעשייתיים שונים כגון חלקי רכב ומגבים, ציוד עבודה, טורבינות אביזרי חשמל ומוצרי חשמל, בהיקף של קרוב ל-70 מיליארד דולר לכ-140 מדינות בעולם. 

הסטנדרטים של בוש גבוהים מאוד, זה לא רק עניין של איכות מוצר או אפס תקלות, אלא גם של בטיחות ואפילו חיים ומוות, בין השאר מפני שמדובר בחלקים שמותקנים בכלי רכב.

חברת אמן מתמקדת ביציקת חלקים לתעשיית הרכב. הלקוח הראשון שלהם היה ה"אוטובוס הצהוב" של בתי הספר האמריקנים. 

בחברה אומרים כי משמעות הזכייה היא "תעודת אמינות" חשובה עבור הטכנולוגיה של "אמן", שיש לה כמובן גם משמעויות כלכליות.

החברה תקבע שיא של כל הזמנים מאז הקמתה וחלקיה יגיעו ל-3 מיליון כלי רכב ברחבי העולם בהיקף של כ-43 מיליון דולר, בכלי רכב של מותגים מוכרים כמו פיז'ו, סיטרואן, יגואר ועוד.

יחד עם פתיחת מפעל חדש ברוסיה לשווקי אסיה, "אמן" צפויה להכפיל את מכירותיה בתוך חמש שנים ל-90 מיליון דולר בשנה.

מי מכין קורות חיים?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה