מחווה מרגשת לשיריו של אהוד מנור באשדוד


להאזנה לתוכן:

אחד המופעים המדוברים ביותר בפסטיבל תוצרת הארץ של עיריית אשדוד והחברה העירונית לתרבות היה : "שירים הם חברים", להקת אזימוט – הלהקה העירונית בערב מחווה לשיריו של אהוד מנור.
היה מרגש ומרטיט לבבות והכל- אמנים מקומיים ומוכשרים! שאפו!

האולם היה מלא מפה לפה וחלק ממי שבא לרכוש כרטיס נאלץ להישאר בחוץ. על הבמה הנפלאה של בית יד לבנים נפרסו 20 נגנים וזמרים, כולם פרט לאחד (אקורדיוניסט נפלא) – מאשדוד!!!

שני מסכי ענק שידרו במעגל סגור את המתרחש על הבמה, כולל המילים של השירים בענק – חידוש מרענן וכמובן שלושה סרטים קצרים על חייו , פועלו ושיריו של אהוד מנור.

בין השירים אפשר היה לשמוע את : "סיבה טובה", "ילדי הירח", "ימי בנימינה", "אחרת לא הייתי שר", "שירים הם חברים", "רדיו ", "חי" ועוד.הבלדה של אהוד מנור ומתי כספי – "ברית עולם" נשמעה נפלא עם הסולנים כשהקהל לא מפסיק לרגע לשיר יחד איתם , "אילו יכולתי" של ריקי גל היה אחד השיאים כשולרי פרץ הנפלאה הביאה מימד חדש לשיר.

כל השירים זכו לעיבודים חדשים, מבלי לגרוע מהאמינות המוזיקלית וההיצמדות למקור היה באוויר מן קסם בעיבודים המחודשים שהפיחו בשירים רעננות משובבת.

בקהל אפשר היה לראות את שאול בן שמחון לצד נערות ונערים שבאו לשיר את שיריו של אהוד מנור – פס קול חיינו. התגובות היו פנטסטיות רמת ההפקה רמת הנגנים והזמרים היו מעבר לצפיות, העידו על כך התגובות באינטרנט. עוד באותו ערב ולמחרת כל מי שהגיב על המופע גמר את ההלל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה