מרכז הקניות BIG FASHION אשדוד יוצא לדרך בהשקעה של כ- 400 מיליון שקל ובהצעה של כ – 1200 מקומות תעסוקה


להאזנה לתוכן:

לאחר המתנה ארוכה וצפייה דרוכה ביום חמישי הקרוב יצא לדרכו מרכז BIG FASHION אשדוד. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת: מרכז BIG FASHION אשדוד הוקם בהשקעת ענק של 400 מיליון שקלים, הוא משתרע על פני 60 דונם, מתוכם כ-25 אלף מ"ר של חנויות ובתי מסחר מהשמות והמותגים הגדולים בארץ ובעולם, הוא מספק עבודה לכ-1200 איש ומהווה מתחם חדשני בקונספט שטרם נראה כמותו בישראל

בילוי ושופינג באווירה אורבנית יחודית, שדרות קניות, אוויר פתוח: מתחם הלייף סטייל הפתוח היחיד מסוגו בישראל

בהקמת המרכז הושם דגש על הפרטים הקטנים ביותר במטרה לאפשר למבקרים חווית קניות ובילויים ברמה בינלאומית, תוך הקפדה על נוחות ויופי. את הקומפלקס תכנן משרד האדריכלים משה צור ופלג אדריכלים כמרכז עיר עם שדרות רחוב פתוחות ומעוצבות המאוכלסות בשמות הגדולים בעולם האופנה, במתחמי בילוי, מסעדות ואזורי פעילות לילדים ולמשפחות. בין השדרות הרחבות והנעימות זרועות בריכות נוי אקולוגיות המקרבות אותנו אל הטבע ומשרות רוגע. העיצוב האורבני המרהיב משרה על המקום תחושת בינלאומיות, ואכן קומפלקס זה אינו נופל ממרכזי האופנה המובילים ביותר בעולם, ממילאנו ועד לוס אנג'לס.

חי גאליס, סמנכ"ל קבוצת BIG מרכזי קניות, מסביר כי ברחבי העולם, ובעיקר בארצות הברית, מגמת ה"קניונים הפתוחים" הינה תופעה נפוצה הזוכה להצלחה בעיקר עקב החיבה לניצול מרבי של מזג אוויר משובח. בישראל אכן קיימים מרכזי קניות פתוחים, אבל ללא צל של ספק BIG FASHION האשדודי הוא תופעה חדשה בנוף הישראלי, בהתאם למגמות העדכניות ביותר בעולם הקמעונאות הן מבחינת העיצוב המרהיב, הן מבחינת גודלו, אך במיוחד מבחינת הבשורה שמביא הקומפלקס בכל הנוגע לבילויים ולייף סטייל. במדינה כמו ישראל, בה מעטים ימי הגשם הבחירה להקים את הקומפלקס כמתחם פתוח הייתה טבעית והגיונית ביותר.

מדובר למעשה במתחם בילוי שמציע את כל שאנחנו צריכים, החל מגישה נוחה,  קומפלקס המשלב יחדיו את כל מותגי האופנה המובילים, מקומות בילוי ופעילויות רבות לכל המשפחה, ובכך מהווה פתרון לצרכי הפנאי השונים של כל אחד ואחד.בין השמות הגדולים שנוכל לפגוש  במתחם BIG FASHION תמצאו את H&M, Forever 21,  , MANGO, Urbanica, , סברובסקי, קסטרו, רנואר, אמריקן איגל, פוקס, מותג ההנעלה החדש- צ'ארלס & קית', אדידס, נייקי ועוד רבים וטובים.

מותגי אופנה בינלאומיים רבים בחרו ב BIG FASHION אשדוד ובהם, כך לדוגמא,  מותג האופנה הספרדי MANGO, אשר בחר לפתוח במתחם BIG FASHION אשדוד  את חנות הדגל שלו בישראל והיא תתפרס על פני שתי קומות בשטח כולל של 1,000 מ"ר ובה יושקעו לא פחות מ- 7 מיליון שקל. (החנות תיפתח בחודש אוגוסט הקרוב), חברת האופנה אמריקן איגל  אשר השקיעה כ- 4.5 שקל בחנות שתתפרס על פני 600 מ"ר. העובדה שהמותגים המובילים בחרו בחנויות גדולות ומפוארות דווקא ב BIG FASHION אשדוד מהווה הבעת אמון במתחם החדש ואכן טרם מועד הפתיחה לא נותרו שטחים פנויים להשכרה. כבר תקופה ארוכה לא ראינו בארץ ביקוש גדול כל כך לקניון.

כשיסתיימו הקניות, הגיע תורם של הבילויים.  ואכן, מלבד בתי-האופנה הרבים, BIG FASHION אשדוד מצטיין גם בלדאוג לכם לזווית זו של ההנאה.  באם חשקה נפשכם בגירוי בלוטות הטעם תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מסעדות ובתי ממכר מזון כגון מותג ההמבורגר המוביל מתל אביב – מוזס, קינג ג'ורג', קפה לנדוור, ביגה, 'שיפודי ציפורה', 'קמפאי' האסייתית, בר מיצי הבריאות 'rebar', ועוד ועוד. אידי ישראלוביץ מותג הקולינריה האשדודי יפתח במתחם מעדניה ייחודית.- מאטיס לצד מתחם המסעדות, כמו כן יפתח בעוד כשנה וחצי גם מתחם קולנוע של רשת 'סינמה סיטי' שיכלול אולמות קולנוע מפנקים.

 

חי גאליס , סמנכ"ל קבוצת BIG מרכזי קניות, מציין כי לאור הצלחת BIG FASHOIN  נצרת, אשר נפתח לפני כחמש שנים, ולאור מגמת מתחמי האופנה ולייף סטייל שצוברת תאוצה בעולם, BIG FASHION אשדוד יציע  מתחם חדשני שטרם נראה כמותו בישראל . 

ולסיום, הבעיה שמדאיגה את הנהגים: במתחם גישה נוחה ונעימה. 2000 מקומות חניה בחינם מבטיחים שאת זמננו הפנוי לא נבזבז בחיפוש אחר מקום לחנות את הרכב. ובנוסף לכך, ממוקם הקומפלקס בסמוך לתחנת הרכבת, דבר המאפשר הגעה קלה מכל קצוות הארץ למתחם האופנה המוביל בישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה