עובדי הדואר, עובדי שירות התעסוקה ועובדי המכס בנמלי הים פותחים בעיצומים


להאזנה לתוכן:

שירות התעסוקה ועובדי המכס בנמלי חיפה ואשדוד ישבתו היום בעקבות שינויים מבניים ופיטורים עתידיים של 1,500 עובדי רשות הדואר. לא יטופלו דברי דואר שיגיעו לישראל מחו"ל, לא תהיה חלוקת דואר רשום ולא תתאפר העברת בעלות רכבים – כל המשמעויות של העיצומים ואילו שירותים יפגעו בעקבות השביתה בכתבה הבאה

עובדי שירות התעסוקה ועובדי המכס בנמלי הים של אשדוד וחיפה, יפתחו היום בעיצומים. לשכות התעסוקה ברחבי הארץ תהיינה סגורות ולא יתקיימו קבלת קהל או מענה טלפוני. במסגרת השביתה של עובדי המכס בנמלי הים, צפויים שיבושים בשחרור סחורות וחומרי גלם.

יופסק גם הטיפול בכל דברי הדואר שמגיעים לישראל מחו"ל. בנוסף לכך לא תהיה חלוקת דואר רשום, לא יהיה הטיפול בשירותי הדואר של משרדי הממשלה, לא יינתנו שירותי דואר דיפלומטי לשגרירויות והנציגויות הזרות בישראל, לא יהיה טיפול במערך הקנסות של מערכת בתי המשפט, משטרת ישראל והרשויות המקומיות ולא יתאפשר עדכון העברת בעלות על רכב בסניפי בנק הדואר ובמשרד התחבורה.

השביתה בשירות המדינה מתקיימת בעקבות סכסוך שהכריזה ההסתדרות לפני מספר שבועות בגין ההתנהלות המדינה בכל הנוגע לרפורמות ושינויים מבניים ובייחוד ביחס לפיטורי 1,500 עובדי הדואר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה