איך תזכו באהדה של הסובבים אתכם


להאזנה לתוכן:

רבים מאיתנו לא יודעים איך להבטיח הצלחה חברתית.
מהי הדרך הנכונה ביותר לזכות באהדתם של האנשים הסובבים אותנו? כיצד להכיר חברים חדשים ולהשפיע על סביבתכם?
תמצית מהספר המפורסם - "איך להכיר חברים ולהשפיע על אנשים"

"ישנה רק דרך אחת לגרום לאנשים לעשות מה שאתם רוצים, והיא לגרום להם לרצות לעשות זאת בעצמם."

אם אתם רוצים שאנשים יעזרו לכם ויפעלו למענכם בלב מלא, הקפידו להסביר להם מה התועלת שהם ירוויחו, כך שהם יפעלו למען המטרה שלכם כמטרה משותפת לכם ולהם.

 

"אם אתם רוצים להרגיש נלהבים, תתנהגו בהתלהבות."

רגשות עובדים גם בצורה הפוכה. הם לא רק מביעים את מה שאנחנו מרגישים בפנים, הם יכולים גם להשפיע על מה שאנחנו מרגישים.  הסירו מעליכם רגשות שליליים.
שנו את הדרך בה אתם זזים, עומדים ויושבים, נסו להתנהג כמו שאדם נלהב ומאושר היה מתנהג, ומהר מאוד ההרגשה הפנימית שלכם תשתנה בהתאם. הסביבה שלכם תגיב בצורה חיובית יותר לרגשות חיוביים שתפגינו.

"כשאתם מתקשרים עם בני אדם, זכרו שאינכם מתקשרים עם יצורים הגיוניים, אלא עם יצורים רגשיים"

שפת גוף וטון דיבור מהווים 93% מהתקשורת שלנו. הם מעבירים את המסר לגבי הרגשות שלנו, וגורמים לסובבים אותנו להרגיש גם. שפת גוף בטוחה וטון יציב גורמים לאנשים הסובבים אותנו לבטוח בנו ולהתקרב אלינו.

 

"אתם יכולים להכיר יותר חברים בחודשיים של התעניינות באנשים אחרים, מאשר בשנתיים של התעניינות בעצמכם."

יותר משאנשים זוכרים מה שאמרתם להם, הם זוכרים איך גרמתם להם להרגיש. אם תגרמו להם לדבר על עצמם, בתת המודע שלהם הם יהנו מהשיחה עמכם ויזכרו אתכם לטובה. אם תראו עניין באנשים אחרים, הם יראו עניין בכם וכך ניתן לפתח שיחה בריאה ועמוקה, ממנה שני הצדדים יוצאים עם תחושה וזכרון נעימים.

"כל אוויל יכול לבקר, לגנות ולהתלונן, אך דרושות הרבה אישיות ושליטה עצמית כדי להיות מבין וסלחני."

ביקורת, גנאי ותלונות, הם הרגלים בעייתים. הרגלים אלו גורמים להורדת מצב הרוח שלנו, מצב אשר גורר אחריו תלונות וביקורת נוספות כך שבסופו של דבר אנחנו לא רק נקלעים למעגל של תלונות ורגשות שליליים, אנחנו גם משדרים את אותם רגשות אל הסביבה. אנשים נוהגים להימנע מקרבה לאנשים ביקורתיים יתר על המידה שנוהגים להתלונן ללא הפסק.

 

"דרך המלך לליבו של אדם, היא לדבר איתו על הדברים החשובים לו ביותר."

בני האדם אוהבים לדבר עצמם, לכן, עליכם לזכור לא לדבר על עצמכם יותר מדי, אלא לגרום לאדם שמולכם לדבר על עצמו. זהו מהו הנושא אשר מאיר את עיניו של האדם איתו אתם מדברים, וגרמו לו לדבר על נושא זה.

 

"האדם אשר מחפש תמיד את אישורו של האחר, שם את אושרו בידו של האחר"

אישור חיצוני הוא רגש המועבר אלינו מהסביבה הקרובה, המעביר לנו את התחושה שאנחנו בסדר, שאנחנו צודקים ובכלל, שאנחנו אנשים טובים. הבעיה היא שאנשים התלויים באותו אישור חיצוני מתנים את האושר האישי שלהם ברוחב ליבם של הסובבים אותם, מצב שיכול לגרום לשינויי מצב רוח קיצוניים ותדירים. כאשר אתם מקבלים את האישור שלכם מעצמכם, אתם מקרינים בטחון וכוח השובים את ליבם של הסובבים והופכים אתכם לאדם נערץ.

 

"במקום לדאוג מה אנשים יאמרו עליכם, למה שלא תנצלו את הזמן כדי להשיג משהו שהם יעריכו?"

 כאשר אדם חושב כל הזמן רק על מה תאמר הסביבה שלו, הוא מזין את עצמו בשדים פנימיים המונעים ממנו לנסות דברים חדשים - מפחד שהחברה לא תקבל זאת.
כאשר לא אכפת לנו מה יאמרו האנשים מסביבנו, אנחנו שוברים מחסומים שגרמו לנו להיות עצורים, מחסומים שמונעים מאיתנו להיות מי שאנחנו ולהשפיע על האנשים האחרים בדרכים חיוביות.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה