"צלמנו כדמותנו"- תערוכת צילום במגזר החרדי


להאזנה לתוכן:

ביום שלישי ה' באייר קיימו במתנ"ס נווה יהונתן ערב סיום לפרויקט צילום חוויתי של נוער בסיכון. האירוע הינו סיום תחרות הצילום של המגזר החרדי כחלק מהפרויקט 'משאלה חווייתית' הפועל במסגרת עיר ללא אלימות בהובלת הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות. באירוע הוענקו פרסים לזוכים

במהלך פרויקט הצילום עם נוער "ממשאלה חווייתית", בעזרתו של המדריך משה שובלי צילמו הנערים אירועים בחייהם, נוף אשדודי וכדומה. את התוצרים הציגו הנערים ביום שלישי, שכל צילום קיבל מספר ואת שמו של הצלם. השופטים שהורכבו ממדרכי משאלה חווייתית, ראשי תחום, מנהל המתנ"ס ורבים אחרים דרגו כל אחד את הצילום המוצלח ביותר עבורם. בסיום הערב הוכרז המנצח.

האירוע עצמו היה חלק מפרויקט "משאלה חווייתית" שמתקיים בין היתר גם במתנ"ס "נווה יהונתן". הפרויקט פועל בכ- 9 מתנ"סים ברחבי העיר ונותן מענה למעל 100 נערים. מטרת הפרויקט היא: מתן מענה לבני נוער אשר מצאו את עיסוקיהם במעשים לא חוקיים, מעורבים בשימוש בסמים ואלימות או נערים שנמצאים בסכנת נשירה ובסיכון כללי. הפעילות כוללת תמיכה בנערים, פעילות מניעתית, טיפולית ויצירת מסגרת מנהיגותית-חברתית אשר מכוונת להתנהגויות חיוביות, חזרה לאורח חיים נורמטיבי ומניעת תיקים חוזרים.

 

הנערים שחיכו בדריכות לתוצאות השופטים, התלהבו והתגאו לראות את פרי עבודתם שעמלו עליה לאורך השנה תלויה על הקיר בגאווה ומקבלים מחמאות. האירוע התקיים במעמדם של הגברת הלן גלבר יו"ר הרשות וחברת מועצת העיר, הרב אברהם אמסלם מ"מ יו"ר הרשות וחבר מועצת העיר, הגברת סימונה מורלי מנכ"ל הרשות, מר משה מור יוסף, דבורית זהבי מנהלת עיר ללא אלימות וחזי כרמי רכז המגזר. הגברת סימונה מורלי מנכ"ל הרשות על האירוע: "מיזם זה משקף את התפיסה הכוללת הרווחת ברשות של העסקת בני נוער לפי נטיות ליבם, נתינת מענה הולם לקהל היעד ותיעולם לדרך נכונה. זוהי רק הסנונית להמשך בפן האומנותי." תודה רבה לכל העוסקים במלאכה המבורכת ותודה מיוחדת לעמיחי חדד שיזם והפיק את האירוע. כן ירבו !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה