איך למצוא את האיזון הנכון בין החברה והחברים?


להאזנה לתוכן:

אם אתה מבין הבחורים שברגע שהתחילו מערכת יחסים התרחקו מהחברים בגלל שלא מצאו את האיזון הנכון אז זו הכתבה שתמצא לך את הפיתרון. קבלו 10 טיפים פשוטים לכך:

1) קבעו יום לפגישה עם החברים – כן ממש כמו אימון, לסדר בלוז שלכם ימים ושעות שאתם עם חברים. כך תמנעו ממצב של "הזנחה"

2) כשאין ברירה תצטרכו להשתמש ב"שקר לבן" – לפני שיהיו דעות מקדימות כלשהן אומר כי הטיפ לא מומלך לגמרי לשקרנים הגרועים בנינו, שכן הטריק הדובר מבוצע בזהירות רבה מבלי לעורר חשד מצד הבת\בן זוג. עשיו נניח שאתם רוצים להתחמק מהחבר\ה לטובת ערב אחד של צחוקים עם החברים – תוכלו לעבוד עליה שאתם הולכים לראות כדורגל! ברצינות, בנות לא אוהבות כדורגל( למרות שכל מקרה לחוד כן, ואתם מכירים את בת זוגתכם טוב יותר)

דכ לא חיי לשקר גם כן, יכול להיות שאתה באמת יושב עם חברים לראות מונדיאל. ואם היא מתעקשת שוב ושוב לבוא אז תסיחו את דעתה עם משפטים כמו " הא שמעתי שיש מבצעים בקסטרו!" וכדומה. 

3) תכירה את החברה לחברה – למה שלא תארגנו יציאה יחד כולם?כך תהרוג שתי ציפורים במכה אחת, גם תהיה איתה וגם תהיה איתם. הם ודאי יסתדרו בניהם( ואם לא ואתם מתעקשים שיהיה לכם הכול במקביל אז תתכוננו להחליף חברים, או חברה, מה שבא לכם ביותר קלות) ברצינות ההכרות  הזו תעזור לשני הצדדים , ובכלל מי יודע אולי תרצו להפוך את זה לאירוע שבשגרה.

4) דאגו לשמר מסורת החברים – אם קיימת אצלכם מסורת מסוימת כגון – תמיד לצפות בגמר המונדיאל יחד, או כל חודש בתאריך מסוים להתאסף אצל מישהו אז תשמר\י אותה! ויתר על כך תסביר ותספר\י על כך לבת\בן זוגתך, ותסבירו שאי אפשר בלעדיכם, שיהיה\תהיה מודע לפני על הפגישה ועל כך שהיא\הוא לא יוכל לתכנן משהו ליום זה.

5) אל תתעקשו  לשווא - אם לא יכולים להיפגש עם חברים בגלל שהבטחתם לפני לבן\בת זוג, אז אם תתעקשו על הנושא. תכבדו את המילה שלכם, אל תנהגו בקיצוניות ותביאו הכל לכדי ריב. נסו לנהוג בגמישות ובלי משפטים כמו "זה אני או הם" , בנות רגישות מאוד למצבים כאלו. אז פשוט תתגמשו כשאפשר למען איזון השלווה הכללי בעולם

6) זכרו ליהנות משני – אל תיסגרו, זה שהגעתם לשלב שבו יש לכם מערכת יחסים לא אומר אתם צריכים להציב קירות מסביב לעצמכם ולהקדיש את כל כולכם לבן\בת זוג . זה אחלה במינון אבל לא כשזה מגיעה לאובססיה, וכשאתם חסומים מכל צידכם זה המקום אליו תהיו מובלים.

 

7) אל תשכחו שבית ספר נחשב למקם מפגש – אם אתם לומדים אפילו באותו בית ספר, אז יש באפשרותכם לנצל הפסקות, שיעורים חופשיים, והזמנים בהם המורה מעיפה אותכם מהשיעור בכדי לבלות יחד. טל תפסלו את האפשרות של מפגש בבית הספר, כי אף על פי שעייפים ואין כוח לזוז כל עוד אתה עם החברים, ההרגשה משתנה.

8) נסו לבקש חמלה והבנה מחברים – יש לכם חברים שכרגע רווקים, נסו לדבר אל לבם ולהקדיש להם שיחה כנה שבה תסבירו שחבר\ה גוזלת זמן רב מזמנכם הפנוי, אבל זה לא ששכחתם או הזנחתם אותם. אם ההסבר באמצעות הגיון בריא לא עבד, תמיד תוכלו להתחנן לחמלה מצידם באמצעות הטיעון שהחבר\ה פשוט חונק\ת אתכם ואתם אבודים לגמרי או משהו.

9) נצלו את הטכנולוגיה – תודה לממציאים רבים אנחנו לא מתקשרים באמצעות יוני דואר שלכל הודעה לוקח חודש להישלח וחודש לחזור. כיום יש צאט אסמסים וטלפונים, תשתמשו באלה בשביל למנוע הרגשת הזנחה – תתקשרו או תכתבו מידי פעם. אף משפטים כל התעניינות כללית יתאימו "מה קורה", "מה חדש" וכו.

10) זכרו בשום אופן לא להפלות שום צד – אם אתם לא רוצים כעס וניתוק של אחד הצדדים מכם אל "תנטשו", אל תקדישו לחברים זמן רב יותר מלחבר\ה או פגישות רצופות של שעות רבות. אל תפלו את החברים על פני החבר\ה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה