הדייט הראשון – לאן לצאת?


להאזנה לתוכן:

אז לאן ללכת? לאן לצאת? איפה אפשר להשיג את המקום המושלם ששניכם תהיו מרוצים? והעיקר, איפה יש מקום כזה באשדוד? הינה רשימה של מספר דוגמאות,

מכאן ההחלטה היא כבר שלכם.

הסיטי וגן העיר  -

זהו מקום לכל סוג תקציב, יש בתי קפה, מסעדות, חנויות להסתובב בהן,קניונים, יוגורטיות (אפילו 3), גלידריות , סושיות ועוד. יש בו גם מקומות רבים לשבת – פארק עם מגלשות צבעוניות, פארק ממול לתחנה המרכזית, המונארט, השטח שלפני המשכן לאומנויות הבמה ועוד.

 

סטאר סנטר

מתאים לתקציב בינוני ומעלה . הסטאר סנטר הוא המתחם המסחרי הגדול ביותר בישראל ומתפרש על 107 דונם עם כ-100 חנויות ורשתות, כך שאם התכנון לדייט הוא לשבת במסעדה\בית קפה ואז להסתובב בין החנויות, זה מקום אידיאלי.

 

קולנוע

מתאים למי שיש תקציב בינוני ויותר, ובמיוחד לאלה שיש להם מחסור בנושאי דיבור או ביישנים. למרות שלדעתי קולנוע הוא לא המקום הטוב ביותר בשביל הדייט הראשון וזאת כי רוב הערב אתם תשבו מול סרט (שיכול להיות גם מעניין אבל זו לא הנקודה) אתם תשבו ולא תדברו לא תכירו אחד את השני טוב, לא תגשימו את המטרה לשמה אתם יוצאים לאותו הדייט הנחשק. אז אם זה דייט שאתם רוצים לנפנף או להעביר במהירות את הזמן תלכו לסרט, אבל עצה שלי במקרה כזה  – פשוט אל תצאו אם אינכם מעוניינות וכך תחסכו זמן לעצמכם ולמזמין.

 

לקשתות

מתאים למי שיש תקציב בינוני או גבוה, תוכלו לשבת בנעימות מול שולחן, על קינוח לכל אחד מכם – עוגה, פנקייק, גלידה או מול ארוחת נשנוש שכזו. לדבר בנעימות ולהכיר אחד את השני טוב יותר. בנוסף במרחק של 2 דק הליכה, יש את פארק אשדוד שאפשר לשבת בו, וגם כמובן יש את הים שאפשר לטייל על החוף..

למסעדה

זו אפשרות רשמית מאוד, ודי מוזרה כדייט ראשון כי מסעדה זה מקום שמלווה בהוצאות לא קטנות, ורק אם אתם עובדים, או אם מוכנים להשקיע כסף רב בזה אז לכו. שלא ייווצר מצב שזה הכסף האחרון שלכם או אתם מרשרשים את ההורים, כי זכרו שזהו רק דייט ראשון ואם יהיה מוצלח יהיה גם דייט שני שלישי וכו' שדורשים הוצאות (בנוסף תצטרכו להוציא כסף על מתנה לחודש ולחצי שנה ועוד ועוד ועוד) מסעדה גם דורשת מכם יכולות בסיסיות של אכילה עם סכין ומזלג ואם זה לא הצד החזק שלכם אז עצתי – תבחרו מקום אחר.

פארק אשדוד

מומלץ מאוד בשל זאת שלא דורש תקציב כלל – רק לגלידה אם תרצו או משהו. הפארק בגודל 200 דונם עם בריכה ומקומות רבים לשבת בהם, מקומות מלאים באנשים ושקטים יותר.

 

לאוהבי לכת

אם אתם אנשים שלא יכולים לשבת במקום וחייבים תזוזה, חייבים שהתפאורה מסביבכם תשתנה אז בשבילכם יש את הדרך שעוברת מכיכר טופז ועד היציאה ה___ של אשדוד. מצידו אחד של הכביש יש דרך ספורטיבית שכזו ומצידו השני מדרכה רגילה. הדרך עוברת בכיכר טופז באזור טו' , עוברת ליד הסיטי וליד פארק אשדוד, בקירוב לקשתות, ליד אזור הבלו קסטל ולבסוף ליד לכיש. דרך שתספיק בטוח לכל הערב.

 

פארק לכיש

מתאים לכל סוג תקציב, זהו מקום שקט שלא מרבה באנשים, מלא בספסלים רבים ושקט מאוד ואף יותר מידי. אם שקט זה בדיוק הדבר שתרצו בכדי להכיר טוב יותר את האדם מולכם אז פארק הירקון הוא מקום המתאים ביותר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה