מופעי תרבות באשדוד 30.1-8.2


להאזנה לתוכן:

את שבוע הבילויים באשדוד אנחנו מתחילים בפרגון לבת עירנו ענבל בן שטרית שיוצאת בסנגל בכורה ובמופע בכורה לאחר השתתפותה בתוכנית X פקטור * טיף וטף הצגת ילדים חדשה מביאה לבמה את הלהיטים הגדולים משה ואורנה דץ * אודיה קורן- סגורה לרגל שיפוצים: מופע סטנד אפ של אישה על החיים באמצע החיים בערב שמותיר אתכם עם חיוך גדול * במוצאי שבת יתקיים מופע משותף של זהבה בן ומרגול * צאו לבלות

יום חמישי, 30 ינואר
"הקברט הלטיני" אייל רוזאלס וגבריאל הדר שרים וצוחקים אהבה...

פייסטה אינטימית וממיסת לבבות, שכולה צחוק וקצב... שירי האהבה המוכרים והאהובים, בספרדית ובעברית. שלל מערכונים וסיפורים מצחיקים עד דמעות, על זוגיות ואהבה, אסאדו וצ'וריסוס.

 

 

שבת, 01 פברואר
ענבל בן שטרית חוזרת הביתה ומבקשת: "אל תקראו לי 'סלב' אני רק נהנית מתשומת הלב

לאחר מספר שנים בתל אביב שהסתיימו בהופעה מאד משכנעת בתכנית הריאליטי החדשה "אקס פאקטור", חזרה ענבל בן שטרית שכבשה את לב השופטים וריגשה רבבות צופים בבתים, הביתה לאשדוד. במוצ"ש הבא (1.2) תקיים, לראשונה, מופע באורך מלא באולם עם מקומות ישיבה, ואין טבעי יותר מלעשות זאת באשדוד

 

יום שני, 03 פברואר
המופע טיפ וטף

טיף וטף הצגת ילדים חדשה מביאה לבמה את הלהיטים הגדולים משה ואורנה דץ : הכבשה שושנה, דינו-חמודינו, יואב הצב ועוד. כולם מתאחדים על במה אחת כשטיף וטף מגיעים לבית של אורנה ודץ כדי לקחת אותם לארמונו של מר צל שנמצא בארץ הדימיון. הדמויות יוצאות למסע הרפתקאות בין ג'ינג'ילנד לכפר החרוזים, מתגברים על מכשולים ולומדים שהכי טוב להיות ביחד, בבית, במשפחה. יום שני 2.3.14 שעה 17:30 המשכן לאמנויות הבמה אשדוד

יום שני, 03 פברואר
"סינמה קיד" בקניון "סימול"

מידי יום שני בשעה 17:30, חוזר. שוברי הקופות הגדולים ביותר, לילדים (ולהורים) ב- 20 שקלים בלבד. אז שימו את הילדים בקולנוע וצאו לשופינג או סתם לכוס קפה בקניון סי-מול.

 

יום שלישי, 04 פברואר
אודיה קורן- סגורה לרגל שיפוצים

מופע סטנד אפ של אישה על החיים באמצע החיים בערב שמותיר אתכם עם חיוך גדול.

 

יום רביעי, 05 פברואר
דבלין / אירלנד

הרצאת פתיחה: פאבים, גינס ותרבות קלטית -מסע וירטואלי לאירלנד ודבלין. מופע מוסיקלי: כחול אורי מילס ולהקת כחול במופע וירטואזי ומלהיב של מוסיקה אירית עממית, מנגינות קלטיות ושירים קלאסיים המקבלים מימד חדש בשילוב סגנונות ג'אז, בלוז ומקצבים ים תיכוניים.

יום חמישי, 06 פברואר
תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית "אלווירה מדיגן בפריז" "מולטי פיאנו"

התזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית מגיעה לאשדוד. הקונצ׳רטו שכתב פולנק לשני פסנתרים בהשראת הפרק המפורסם והמרגש של מוצרט, אשר ליווה את הסרט ״אלווירה מאדיגן״ ויושמע בקונצרט. לשלושה מגדולי אמני הפסנתר הישראלים ושלו עד-אל, יצטרף הפעם אמן הווידאו הנועז ליאור שדה בקטעי כוריאוגרפיה מוקרנת , אשר תלווה את שני קטעי הבלט בקונצרט.

 שבת, 08 פברואר
מרגול וזהבה בן המופע המשותף

במוצאי שבת יתקיים מופע משותף של זהבה בן ומרגול, המשתפות פעולה ומעלות מופע חדש עם כל הלהיטים הגדולים מהרפרטואר העשיר שלהן מכל הזמנים, ועם שיר משותף ראשון "קול העולם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה