אירועי תרבות באשדוד בין התאריכים 23.1-1.2


להאזנה לתוכן:

את שבוע התרבות באשדוד אנחנו מתחילים ההצגה המדוברת "קיזוז" שתעלה על בימת המשכן במשך שבוע ימים * רועי לוי הסטנד אפ מגיע לעשות פה צחוקים * הרצאות עשירות במשך כל השבוע התקיימות תחת "זהות ערכית יהודית והעשרה רוחנית" * להצגה "הסנדלר והגמדים" תכלו להיכנס ללא תשלום בספרייה העירונית * הסרטים הקרובים שיוקרנו בסינמטק הם "היו זמנים באנטוליה" והסרט "אלוהי הקטל" * צאו לבלות !

יום חמישי, 23 ינואר- 30 ינואר
קיזוז

סקס, בגידות וארץ ישראל השלמה קומדיה ישראלית מקורית על היצרים, המזימות והפיתויים שמאחורי המליצות והקלישאות של הפוליטיקה ישראלית - מתחילה בויכוח אידיאולוגי ונגמרת כפארסה.

יום שישי, 24 ינואר
רועי לוי עושה סטנד-אפ!

המופע "רועי לוי עושה סטנד אפ" הוא פרי הדמיון של האיש עם השפם המצחיק. המופע לעולם לא חוזר על עצמו, היות ולוי רוקח את החומרים הטובים ביותר שלו - על הבמה תוך כדי מופע. בעזרת הקהל וכישרון אילתור הוא רוקם ערב חד פעמי בו מותר לצחוק על ה-כ-ל.

 

שבת, 25 ינואר- 1 בפברואר
זהות ערכית יהודית והעשרה רוחנית

החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד בשיתוף המחלקה לתרבות תורנית מציעה לכם סדרת הרצאות מרתקות על זהות,יהדות וערכים.

 

 

 

יום ראשון, 26 ינואר
"הסנדלר והגמדים", מאת האחים גרים

ביום ראשון 26/1/14 בשעה 17:00 בספריה, תוכלו להיכנס חינם להצגה "הסנדלר והגמדים" * גזר סנדלר פיסת עור לשתיים, "מחר אכין זוג נעליים", הוא אמר, "בזהירות ואהבה על השולחן הן מונחות כבר מוכנות לעבודה". אך מדוע זה ליבו מלא בדאגה? כי נשארה לו רק פיסה אחת של עור מספיקה בדיוק כדי לגזור ...

יום שני, 27 ינואר
הסרטים הקרובים שיוקרנו בסינמטק הם "היו זמנים באנטוליה" והסרט "אלוהי הקטל".

הקרנות סינמטק אשדוד נערכות באולם "בית לברון" (אגף התרבות), רח' נתן אלבז 25, אשדוד. לשאלות בירורים ורכישת כרטיסים: 08-8555834 בין השעות 9:00-19:30 מחיר כרטיס בודד 25 ₪, כרטיסיה ל-5 סרטים 100 ₪ התשלום כולל קפה ומאפה.

 

 

יום שני, 27 ינואר
בקניון סימול- "גנוב על המיניונים"

"סינמה קיד", המקום בו כל הילדים נפגשים. מידי יום שני בשעה 17:30, חוזר. שוברי הקופות הגדולים ביותר, לילדים (ולהורים) ב- 20 שקלים בלבד. אז שימו את הילדים בקולנוע וצאו לשופינג או סתם לכוס קפה בקניון סי-מול.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה