ענבל בן שטרית חוזרת הביתה ומבקשת: "אל תקראו לי 'סלב' אני רק נהנית מתשומת הלב


להאזנה לתוכן:

לאחר מספר שנים בתל אביב שהסתיימו בהופעה מאד משכנעת בתכנית הריאליטי החדשה "אקס פאקטור", חזרה ענבל בן שטרית שכבשה את לב השופטים וריגשה רבבות צופים בבתים, הביתה לאשדוד. במוצ"ש הבא (1.2) תקיים, לראשונה, מופע באורך מלא באולם עם מקומות ישיבה, ואין טבעי יותר מלעשות זאת באשדוד

ענבל בן שטרית (27), פרצה לתודעת הציבור לפני כמה חודשים, עת השתתפה באודישנים לתכנית "אקס פאקטור" וריגשה את השופטים בקולה המיוחד וסיפורה מעורר ההשראה. כשהתחילו האודישנים עדיין גרה בת"א וניסתה את מזלה בעיר הגדולה. במהלך השנים האחרונות הופיעה ענבל בכל מיני מקומות קטנים, לעיני 20-30 אנשים, במות פתוחות וכד'. מצד אחד היא לא פרצה, מצד שני לא ויתרה. ואז הגיעה ל"אקס פאקטור", והשאר היסטוריה.ענבל בן שטרית

הקול הרך והאישיות הכובשת לא נעלמו משופטי התכנית, שחיבקו אותה והעבירו אותה לשלבים המתקדמים ביותר. ענבל הגיעה ל16 האחרונים, והייתה מרחק שלב אחד מהשתתפות בהופעות החיות, אבל היא ממש לא מאוכזבת, להיפך. "ההשתתפות בתכנית עשתה לי רק טוב", היא מספרת השבוע, "קודם כל ההיכרות והחיבור לרמי פורטיס שהוא מדהים ואנחנו בקשר רצוף עד היום, ובכלל, ביצעתי בתכנית 4 או 5 שירים, ולא האמנתי שאנשים כל כך יתחברו לזה, יתחברו אליי. עברו יותר מחודשיים מאז שודרה בפעם האחרונה תכנית בה השתתפתי, וזה עושה לי טוב שזוכרים אותי, זה לא כזה מובן לי מאליו".

מאז שכבשה אותנו בפריים טיים, מעוררת ענבל עניין רב, גם ממקומות שהיא לא צפתה. "עוצרים אותי ברחוב, מחמיאים, מפרגנים, אפילו מבקשים להצטלם וזה כיף גדול", היא מודה בהתרגשות, "אבל כשקיבלתי טלפון מאהוד בנאי, או שגל שריג התקשר ואמר שהוא רוצה לכתוב לי שיר, זה באמת היה הלם בשבילי".

ענבל מסרבת לקרוא לעצמה "סלב", אבל בהחלט נהנית מתשומת הלב לה היא זוכה ויודעת כי זה הזמן הכי טוב לנצל את התהילה ולמנף אותה להצלחה מקצועית. היא הולכת לאירועים, מסיבות והשקות ונהנית מכל רגע. למרות שהיא עדיין מופתעת מתשומת הלב לה היא זוכה, היא מתחילה לאט לאט להבין את העוצמה של מה שהיא עשתה לאנשים, שהיא בכלל חשבה שלא ישימו לב אליה. "הייתי באיזושהי השקה וניגשו אליי כל מיני יוצאי ריאליטי למיניהם שאת חלקם אפילו לא הכרתי, אבל כשנינט טייב ניגשה אליי ואמרה שהיא מאד התחברה אליי, אז הבנתי שוואלה עשיתי להם את זה".ענבל בן שטרית

אבל לא רק למסיבות מזמינים את ענבל. הסיפור שלה ודרך ההתמודדות איתו, הגיעו גם לאוזניים של אנשי חינוך שונים, וכיום ענבל מקיימת הרצאות בבתי ספר, בפני תלמידי תיכון, ועם המון הומור ודיבור בגובה העיניים, היא מספרת להם על הניסיון שלה עם עולם הסמים, וכמה זה רע, מיותר ומזיק.

לפני כחמישה חודשים בערך חזרה ענבל לאשדוד. אז, לפני תחילת שידור התכנית, הייתה עדיין אנונימית. "רציתי את השקט שלי, את הפינה שלי", היא מסבירה, "הבנתי שרק טוב ייצא לי מהחזרה הביתה, לאשדוד". בימים אלו יוצא לאוויר סינגל בכורה + קליפ מושקע "לא שם" המדבר על התקופה של 'אז' והתקופה של 'היום', "סוג של פיוס בין הילדה שבי לבוגרת שבי", היא מסבירה. במקביל, מופיעה ברחבי הארץ, מרצה לילדים, ממשיכה לעבוד על חומרים חדשים ולא מפסיקה להקליט כשהכוונה היא לשחרר כל חודש סינגל חדש, עד להוצאת אלבום מלא.

בהופעה של ענבל, שהיא 100% אקוסטית, יתארח חבר מ"אקס פקטור", הקאובוי המסוקס ליאב עזרוף ואתם תקבלו הרבה רוקנ'רול, בלוז, וגרסאות חדשות לשירים מוכרים ואהובים עפ"י פרשנותה המוסיקלית של ענבל וביניהם: אריק איינשטיין, שלום חנוך וזוהר ארגוב, לצד חומרים מקוריים שילוו בהקרנת הבכורה הרשמית של הקליפ החדש של ענבל ל"לא שם".

 

המופע יתקיים מוצאי שבת 01.02.14 בשעה 20:30 באולם המופעים "דיונה".

לפרטים נוספים וכרטיסים: 08-8648585

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה