איחוד הקרקסים הגדול באשדוד


להאזנה לתוכן:

מזה מספר שנים שבאשדוד פעלו שני קרקסים מקצועיים תחת חסותה של החברה העירונית לתרבות הפנאי, והכשירו עשרות ילדים במסגרת חוגים, במקצועות הלוליינות והקרקס. החברה החליטה לאחד בין 2 הקרקסים וליצור קרקס אחד גדול, מרכזי ועירוני – קרקס דוראטו

בשנים האחרונות פעלו באשדוד שני בתי ספר למקצועות הקרקס שהפעילו חוגים לילדים, כשהמתקדמים ביניהם היו מצטרפים לצוות המקצועי של המופעים הגדולים. בחברה העירונית לתרבות הפנאי הגיעו למסקנה כי איחוד שני המוקדים יחזק את המקצוע הזה באשדוד, ישדרג את החוויה לחניכים ולקהל, וייצור משהו מרכזי ומקצועי – קרקס עירוני.

קרקס "ארנה" שהוקם ע"י יוסף צ'רפינסקי לפני יותר מ-20 שנה באשדוד, פעל במסגרת מתנ"ס דיונה וריכז את פעילותם של כ-80 ילדים שלמדו את מקצוע אומנויות הקרקס, כשהטובים ביותר אף השתפפו במופעים שהתקיימו ברחבי הארץ.

קבוצת CircusArt  נוסדה ביולי 2010 באשדוד, ע"י אומני קרקס וספורטאים מקצועיים בעלי ותק של יותר מ 20 שנה בתחומים שונים בארץ ובחו"ל. מרבית האומנים משמשים גם כמדריכים בבית הספר ומוסמכים לכך ע"י מכון "וינגייט". לבי"ס טכניקת אימונים ייחודית ומיוחדת המאפשרת לימוד יעיל ומהיר יותר.

כיום, התאחדו כולם תחת קבוצה אחת בניהולו של סלביק (שלומי) נוסינסקי, "קרקס דוראטו" שמה, והם פועלים באולם הספורט של בי"ס מגינים ברובע ג'.

כל מדריכי הקבוצה ספורטאים מקצועיים לשעבר של התעמלות קרקע, התעמלות מכשירים, התעמלות אומנותית ואקרובטיקה, ואומני קרקס שלמדו והופיעו בקבוצות הטובות בארץ. 

הקבוצה מפעילה חוגים רבים כגון: אקרובטיקה אווירית, התעמלות קרקע, אומנויות הקרקס השונים.

ביום חמישי, ה-06.02.14 ייערך באולם "המגינים" יום פתוח לקהל הרחב, שזהו למעשה הפנינג ססגוני במהלכו יוכלו להגיע המתעניינים בלימוד אומנויות הקרקס, ולהתנסות באופן מעשי במקצועות השונים, בטרם יחליטו על רישומם לבית הספר.

שבוע לאחר מכן, ב13.2.14 ייערך באולם אודיטוריום ע"ש רמי נעים, יום אודישנים לקבלה לקרקס בין השעות 14:00-19:00.

 

לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר האינטרנט:
www.dorato.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה