ממשיכים את המסורת: הצלחה לטורניר הסוואט סטאר לנוער


להאזנה לתוכן:

כבר 5 שנים שטורניר סוואט סטאר לנוער של פרויקט "משאלה חוויתית" הוא הצלחה גדולה. טורניר הכדורגל שחתום את שבוע המאבק בסמים של חודש דצמבר, מהווה את אירוע השיא של החודש. המנצחים השנה היו הנערים של מקיף ד' בוגרים. "המטרה היא לשלב ערכים עם הנאה", אומרים בפרויקט

כמדי שנה, בחודש המאבק הבינלאומי בסמים ואלכוהול, יוצאת הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות לקהילה עם מסרים חדשים, פעילויות ומפגשים חווייתיים בנושא שימוש לרעה בחומרים ממכרים, בהמשך לעבודת הקודש הנעשית במהלך כל השנה. לאורך כל חודש דצמבר שהוקדש כולו כמידי שנה למאבק במלחמה בסמים, עברו כלמעלה מ- 100 נערים של פרויקט "משאלה חוויתית" הפעילים ב כ- 9 מתנ"סים ברחבי העיר, השתלמויות, סדנאות, פעילות ערכיות ומפגשים עם מכורים נקיים וכדומה כל זאת  מתוך מטרה לגבש עמדות ולהטמיע עמדות כנגד השימוש בסמים.

 

אל אירוע השיא בשבוע שעבר, הגיעו כל הקבוצות ולמעלה מ- 50 נערים בכדי ליטול חלק בטורניר כדורגל יוקרתי. הקבוצות חולקו לפי המתנ"סים בהם הם פעולים, שהמטרה היא ליצור אירוע שיא מהנה, יחד עם ערכי הספורט והקבוצתיות. כל קבוצה קיבלה תלבושת עם צבע משלה, שלשלושת המקומות הראשוני חולקו גם גביעים וגם למבקיע המצטיין. הגביעים הוענקו על ידי מנכ"לית הרשות הגברת סימונה מורלי, והגברת ברגי'ט דוקהן, אחראית קשרי קהילה ויחסי ציבור ברשות וכן על ידי מנהל פרויקט "משאלה חוויתית", יניב פרלמוטר. למקום הראשון הגיע קבוצת הבוגרים של מקיף ד', מתנ"ס ד סיים במקום השני, שבמקום השלישי קבוצת בית לברון. הטורניר מהווה מסורת כבר 5 שנים ויצר לעצמו שם, שבכל שנה הנערים מחכים להשתתף שוב בפרויקט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה