לאחר שפרצה לתודעה של כולנו, עם דואט משותף שלה ושל קובי פרץ, הזניחה שונטל את הקריירה המוזיקאלית שלה לטובת חיי המשפחה ונעלמה. הדואט המפורסם "נפגשנו", שהקליטה כאמור יחד עם קובי פרץ לפני כ-17 שנה, הביא את הזמרת שונטל לתודעה ציבורית רחבה, ואף היווה בסיס לקריירה מצליחה עבור הזמרת הצעירה דאז. אם הייתה מצליחה לשמור על המומנטום והייתה ממשיכה ולהוציא סינגלים נוספים, ללא ספק שכיום היא הייתה משחקת במגרש של הגדולים.

שונטל (37) פרצה לתודעה כנערה בת 17, עם אלבום בכורה שהפך להצלחה מסחררת ומכר יותר מ-50 אלף עותקים. זמן קצר אחרי ההצלחה, התאהבה שונטל במפיק המוזיקלי שליווה אותה באותם ימים והפך בהמשך לבעלה. יחד הקימו השניים משפחה באשדוד, ולהם חמישה ילדים לדבריה של שונטל: "יש לי חמישה ילדים מדהימים מרין בת 13.5, ליאור בן 12, נדב בן 10, אריאל בן 7 ויאיר בן 3". חיי המשפחה הרחיקו את שונטל מעולם המוסיקה, שהלך והתרחק יותר ויותר, אך האהבה למוסיקה נשארה שם תמיד. הילדים גדלו ובשנתיים האחרונות היא החליטה לחזור אל הבמות והחלה להופיע על כל במה אפשרית. נראה שהקהל מחבק את שונטל והביקוש הרב דחף אותה חזרה אל האולפן, וכך החלה להקליט את המחרוזות שהיא מבצעת בהופעות.

בימים אלה יצא סינגל חדש וקצבי של במסגרת העבודה על אלבום הבכורה שלה. שם השיר: "קפה ללא סוכר", את השיר כתב רמי לב, על הלחן של zafiriou stelios stilianos על העיבוד אחראי ערן כרמי המוכשר. בשנה האחרונה עובדת שונטל על שני אלבומים במקביל, אלבום מחרוזות שיצא לאור לפני כחודשיים ועל האלבום החדש שלה. השיר "קפה ללא סוכר" הוא הסינגל החמישי מתוך אלבום הבכורה.

 באיזה מקיף למדת?

"למדתי בבי"ס עמל, בצבא הייתי בלהקה צבאית".

 איך הגיבו החבר'ה בבית הספר כשהבינו שאת כוכבת גדולה, כבר בגיל 17?

 "כולם פרגנו, תמכו ועודדו. היו מסתלבטים עלי כשהגעתי עייפה אחרי הופעות בלילה".

 ספרי לי על הזיכרון החזק ביותר שלך באותם ימים?

 יש לי שני זיכרונות משמעותיים. האחד, כשהקלידן של זהבה בן עזב את העבודה איתה כדי לעבוד איתי (היום הוא בעלי, סדי קליין) השני, הדואט עם קובי פרץ, "סוד האושר".

 האם ההורים התנגדו לרצונך להיות זמרת?

 "אבא שלי הוא המעריץ הכי גדול שלי, והוא זה שגרם לסדי לעזוב את זהבה בן ולהתמקד בקריירה שלי. את אמא שלי זה פחות עניין".

 איך נרקם הקשר בינך לבין קובי פרץ?

 "באותה תקופה קובי פרץ היה פחות מפורסם ממה שהוא היום. האמת, שאני הייתי יותר מוכרת ממנו והוא פנה לאבא שלי והציע את הדואט".

 איך הכרת את בעלך?

 "אבא שלי היה חבר של סדי והגיע להופעות של זהבה בן, שם שימש סדי כקלידן. יום אחד אבא שלי ביקש מסדי להגיע אלינו הביתה, כדי להתרשם ממני שרה והוא הגיע, התרשם מהפוטנציאל והתחלנו לעשות חזרות. משם זה התפתח".

 את הייתה החלטה משותפת שלך ושל בעלך שאת תרדי מהבמה?

 "כן, זו הייתה החלטה משותפת של שנינו. בתור אמא שמגדלת ילדים החלטנו שזה פחות מתאים עבורי להיות לילות רבים בהופעות ובמועדונים".

 אחרי חמישה ילדים (שיהיו בריאים) מאיפה את שואבת את הכוחות והרצון לעלות שוב על הבמה?

 "בברית של יאיר הבאנו זמרים רבים ל"טברנה" באירוע. במהלך האירוע שכנעו אותי לעלות לבמה ושרתי את השיר "האחת שלי", כולם נורא התלהבות ומפה הדרך הייתה קצרה לחזרה לבמה. התחלתי חזרות והקלטות מחדש".

 מה גרם לחלום שלך שוב לקבל משמעות?

"הילדים גדלו, המקצוע התפתח והגעגועים לבמה ולמוסיקה שוב התעוררו".

 ספרי לי מה מיוחד בסנגל האחרון שהוצאת?

 "לסינגל קוראים "קפה ללא סוכר", והוא מאוד מיוחד בעיקר בגלל שהוא סוג של רטרו. הוא נשמע כמו המזרחית הישנה. הקהל מתגעגע לסוג הזה של המוסיקה,  חזרה לגיטרות של יהודה קיסר למשל..."

 

 היכן את מופיע בימים אלה?

 "האמת שבימים אלה אני פחות מופיעה, בעיקר בגלל שאני מרוכזת בהקלטות באולפן לאלבום החדש שלי שאמור לצאת בקיץ. עד כה יצאו מתוכו ארבעה סינגלים והעבודה ממשיכה במרץ".

 איך ילדייך מקבלים את העובדה שאימא עובדת בלילות?

 "ילדיי לא כל כך מרוצים מהעניין, אבל מצד שני מפרגנים ומתרגשים כששומעים שיר שלי מנוגן ברדיו או כשהם מקבלים פידבקים מחברים בבית הספר שלהם".

 מה את עושה היום לפרנסתך מלבד מוזיקה?

 "אני מתרכזת אך ורק במוסיקה וכמובן, בלהיות אמא במשרה מלאה".

 מה הקשר שלך לעיר אשדוד?

 "נולדתי וגדלתי באשדוד כל חיי. אני מאוד אוהבת את העיר וחושבת שהיא עיר מיוחדת שמאוד התפתחה ועם אנשים חמים ונפלאים".

 מה החלום שלך?

 "החלום שלי הוא להצליח ולהתפתח בתחום המוסיקה".