מופעי תרבות לשבוע הקרוב


להאזנה לתוכן:

החורף בעיצומו, זהו בדיוק הזמן להתכנס באולמות תרבות * הצגה במדוברת "פרח השכונות" שכתב קובי עוז תככב השבוע על בימת המשכן * "סינמה קיד", המקום בו כל הילדים נפגשים. מידי יום שני בשעה 17:30 בקניון סימול * הפקה חדשה של יוצרי קבוצת שקטק,"מפצח האגוזים" יחתום את השבוע - בילוי נעים.

יום חמישי, 12 דצמבר

חוגגים 70 לחנוך לוין

יום חמישי, 12 בדצמבר בשעה 20:00 במלאת שבעים שנה להולדתו של חנוך לוין ומתוך כוונה להביא את המערכונים והקטעים המקומיים של לוין מכל תקופת יצירתו לקהלים חדשים ובעיקר... מהגעגועים, התכנסו שלושה שחקנים ותיקים ומובילים אשר הכירו ועבדו עם חנוך עצמו (אחת גם הייתה נשואה לו) ויצרו את "אוי, אליאס, אליאס!".שבת, 14 דצמבר- 18 דצמבר

לפרטים נוספים לחצו כאן 


יום שבת, 14 דצמבר

פרח השכונות

בין התאריכים 14.12-18.12 תעלה על בימת המשכן ההצגה במדוברת "פרח השכונות" שכתב קובי עוז. תקציר:בעיירה דרומית, מגלה מסעוד בוזגלו באר של עארק בחצר ביתו.התגלית הפלאית מטלטלת את חייו של יוסי, בנו הבכור. עכשיוכשמסעוד נפטר ומקבל כנפיים בבקו“ם של גן עדן, מנסה מסעודההאם לאחות את הקרעים כשהיא מוקפת בחבורת שכנותיההמרוקאיות, יוסי בנה שבור הלב שננטש ע“י אהובת נעוריו אורית,סברינה בתה הפלפלית שחוזרת במלוא עוצמתה ממיאמי, וסמי וסומוהמתמחים בלסבך את כולם בצרות ובוחשים בקדרה ללא לאות.תוסיפו את עמיליהו, שבכל פעם שהוא מרים את ידיו מתחוללת קללה, תוסיפו את תל-אביב המשגעת והמשוגעת, וחתונה מאוחרת שנמצאת בסימן שאלה, ותקבלו את - פרח השכונות -קומדיה מוסיקלית המספרת על אנשים קטנים החיים בצלו של נסגדול, או אולי נס קטן הקורה לאנשים גדולים.

לפרטים נוספים לחצו כאן 

 

יום שני, 16 דצמבר

כשקר בחוץ... חם בקולנוע

"סינמה קיד", המקום בו כל הילדים נפגשים. מידי יום שני בשעה 17:30, חוזר. שוברי הקופות הגדולים ביותר, לילדים (ולהורים) ב- 20 שקלים בלבד. אז שימו את הילדים בקולנוע וצאו לשופינג או סתם לכוס קפה בקניון סי-מול.

לפרטים נוספים לחצו כאן 



יום חמישי, 19 דצמבר

פלמנקו צועני במיטבו

מופעי הפלמנקו המסורתיים בדרום של מיזם ה"פלמנקו ארטה "בהנהלת אדר מירון ממשיכים והפעם באולם האינטימי של מונארט לאמנויות, אשדוד. מופע פלמנקו אמיתי עם המון יין אדום ושמחה גדולה. אדר מירון חזרה לאחר שחיה שנים רבות בעיר גרנדה שבדרום ספרד ובמהלכן רקדה עם צוענים במערות החצובות מסביב לגרנדה. המופע יתקיים במרכז מונרט 19.12 בשעה 20:30

לפרטים נוספים לחצו כאן 

 

יום ראשון, 22 דצמבר

הגיבורים הפקת ענק "מבית גיבורי האור"

22.12.13 הפקת הענק מבית היוצר של ״גיבורי האור״ כוכבי הילדים של ישראל - בהצגה מס׳1

לפרטים נוספים לחצו כאן 

 

יום שלישי, 24 דצמבר

מפצח האגוזים להקת שקטק

 הפקה חדשה של יוצרי קבוצת שקטק, דני רחום וצחי פטיש. מופע מחול / מולטימדיה בהשראת הבלט "מפצח האגוזים". עיבודיםעכשווים למוזיקה של צ'יקובסקי, קטעי תנועה וקצב בשילוב הקרנת וידאו ואנימציה באיכות דיגיטלית על מסך ענק. חוויה מרגשת וסוחפת לכל המשפחה.

לפרטים נוספים לחצו כאן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה