אירועי תרבות לשבוע הקרוב באשדוד 9.11- 13.11


להאזנה לתוכן:

חודש נובמבר מביא איתו עשרות מופעי תרבות מקסימים, שאול בדישי יופיע במתנ"ס דיונה * "הכל זהב" משירי חיים חפר וסשה ארגוב יתקיים במוצאי שבת הקרובה * שלושה מופעים עוצרי נשימה של "שיר לנו שיר" יעלו המשכן * “הקונצרט של צ'רלי” זהו מופע סטנד אפ ליצני ומוסיקה קלאסית- שילוב מנצח יעלה ביום שני * הסימנטק מזמין אתכם לשני סרטים מדי שבוע * ביום שלישי יתקיים מופע נוסטלגי ומרגש על חייו ואישיותו של נסיך הבמה הישראלי -יוסי בנאי במשכן * להקת ווקאל פיפל חותמים את השבוע במופע מסעיר במשכן לאומנויות הבמה

 שבת, 09 נובמבר

שאול בדישי במופע סטנד-אפ.

מוצ"ש בשעה 21.00 שאול בדישי במופע סטנד-אפ יתקיים במתנ"ס דיונה

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

שבת, 09 נובמבר

מועדון הזמר-שירה עברית הכל זהב

"הכל זהב"משירי חיים חפר וסשה ארגוב ייתקיים במוצאי שבת 9.11.13 ערב מחווה לצמד היוצרים הפוריים והמגוונים ביותר במוסיקה הישראלית, מי שהנחילו לנו שירים ופזמונים אלמותיים המלווים אותנו לאורך השנים. שירים מתקופת הפלמ"ח, התרנגולים, גשר הירקון, הלהקות הצבאיות ועוד. שירים שהוקלטו על ידי כוכבי הזמר הגדולים כמו אריק איינשטיין, יהורם גאון, חוה אלברשטיין וכו. בערב זה נשיר משירי שניים יחד וכל אחד לחוד.

לפרטים נוספים לחצו כאן

יום ראשון, 10 נובמבר

שיר לנו שיר

שלושה מופעים עוצרי נשימה של "שיר לנו שיר". המשכן פותח את העונה עם הפייטן ליאור אלמליח אשר מצליח להגיש בשירתו העדינה והמדויקת את מיטב הפיוטים. את החלק של הפיוט ישלימו בחינניות רבה, הפייטנים הצעירים שנחשפו בתוכנית הטלוויזיה “בית הספר למוסיקה” האחים יעקב ויוסף בן שבת. בקונצרט זה נארח את הזמר בועז שרעבי. אחד מגדולי היוצרים בישראל, אומן המצליח לרגש את כולנו בשירתו ובקולו, ויצירתו המוסיקלית העשירה היא גשר שבין המזרח למערב.

לפרטים נוספים לחצו כאן

יום שני, 11 נובמבר

“הקונצרט של צ'רלי”

יום שני בשעה 17:30 יתקיים סטנד אפ ליצני ומוסיקה קלאסית- שילוב מנצח. שני פועלי במה המגיעים להכין תפאורה ל"מופע של צ'ארלי" מגלים שהבמה תפוסה ע"י תזמורת סימפונית. תגובתם הראשונית היאה תנגדות לכל דבר הקשור במוסיקה קלאסית, הרחוקה כל כך מעולמם. תוך כדי קונפליקט קומי עם המנצח והתקדמות הקונצרט הם מגליםחיבורים והקשרים אל מוסיקה הקלאסית הקרובה לעולמם יותר משחשבנו בתחילה והתנגדותם נחלשת. עימות ביניהם מוביל למסקנה שאלימות אינה הדרך לפתור בעיות והם מכריזים: "לא לאלימות! כן לדיבורים!" ובסופו של דבר נוצר דיאלוג והם הופכים לחברים הטובים ביותר של המנצח, אשר מזמין אותם להצטרף אל התזמורת בנגינה על דרבוקות, כשהתזמורת מבצעת קטע קלאסי בניחוח אוריינטלי.

לפרטים נוספים לחצו כאן

יום שני, 11 נובמבר

סרטי סינמטק אשדוד

אלה הם סרטי הסינמטק שיופיעו השבוע, בבמתנ"ס בית לברון ברובע ו' בעיר 

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 



יום שלישי, 12 נובמבר

מתי סרי שר ומספר יוסי בנאי

ביום שלישי  יתקיים מופע נוסטלגי ומרגש על חייו ואישיותו של נסיך הבמה הישראלי -יוסי בנאי. בשילוב שיריו שהפכו לנכס צאן ברזל: אהבה בת עשרים, שיכור ולאמיין, נשים נשים, אני וסימון ומואיז הקטן ועוד.

לפרטים נוספים לחצו כאן

יום רביעי, 13 נובמבר

"The Voca People" (ווקאל פיפל) מגיעים לאשדוד

להקת ווקאל פיפל למשכן לאומנויות הבמה. המופע של "The Voca People" זכה להצלחה בינלאומית חסרת תקדים לאחר שקליפ מתוכו: "ההיסטוריה של המוזיקה", כבש את היוטיוב עם מעל 7מיליון צופים ב-5 חודשים, בעקבותיו והועלו לרשת למעלה מ 20 גרסאות כיסוי של הקליפ.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה