הקמבק של בן גוזי - נבחר שוב ליו"ר ועד העובדים


להאזנה לתוכן:

מאיר בן גוזי נבחר היום מחדש כיו"ר ועד העובדים בעיריית אשדוד: שבוע לאחר שבית המשפט אפשר את חזרתו לעבודה בעירייה כמנהל אגף החופים. 8 חברי ועד מ8 שהיו נוכחים בשעת ההצבעה הצביעו עבורו, 4 לא הגיעו לישיבה.

כזכור, ביום שלישי בשבוע שעבר הרשיע בית המשפט המחוזי את בן גוזי במרמה והפרת אמונים בפרשת ארגון הפשיעה באשדוד וגזר עליו חצי שנת מאסר על-תנאי וקנס בגובה 50 אלף שקל. כבר למחרת הוא חזר למשרדו ולתפקידו כמנהל אגף החופים בעיריית אשדוד. לפני כמה ימים פנה בן גוזי להסתדרות וביקש שעתה, עם שובו לעבודה, ייערכו בחירות מחודשות. בהסתדרות אישרו. הועד התכנס לקראת הצהריים במרחב באשדוד להצביע.

הישיבה לבחירת יו"ר חדש כונסה לבקשת מעל ל-60 אחוזים מחברי הוועד שביקשו להדיח מתפקידו את אבירם עמר שנבחר לתפקיד היו"ר לפני תקופה קצרה.

בפתיחת הישיבה  נכחו כל 12 חברי ועד העירייה בנוסף ליו"ר המרחב שייב ולמזכירת האיגוד המקצועי עו"ד ג'ני שוד (בשורוק).

בסמוך למועד ההצבעה, החליטו עמר ושלושה חברי ועד נוספים לעזוב את הישיבה בטענה כי הישיבה אינה חוקית. 

עם ספירת הקולות התברר כי מאיר בן גוזי נבחר פה אחד לאחר ששמונת חברי ועד הצביעו בעדו. 

חיים שייב, יו"ר ההסתדרות במרחב התייחס בסיום הישיבה לטענות של עמר באומרו כי "צר לי שנבחר ציבור לא יודע לקבל את דעתו של רוב הגוף שבחר בו  היות ומעל ל-60  אחוז מחברי הוועד ביקשו להדיחו מתפקידו".

שייב הוסיף כי "אבירם עמר  העדיף להיאחז בכיסא כמו בקרנות המזבח אבל אנו כהסתדרות מחויבים לכל הציבור ולפעול בהתבסס על אושיות העקרונות הדמוקרטיים ולכבד את דעת הרוב שבמקרה זה תמך במאיר בן גוזי".

במהלך הישיבה  לא נערכה הצבעה לסגנים ולכן אלו שכיהנו בתפקידי סגן,  ימשיכו בינתיים בתפקידם.

מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי, העיד במשפט לפני כחודש וחצי ואמר אז שאם בן גוזי יורשע בסופו של דבר, העירייה תגיש נגדו תובענה לבית הדין המשמעתי של עובדי הרשויות שיכריע בעניינו.

מנכ"ל העירייה אמר בדיון שתובע מטעם העירייה, עו"ד חן סומך, בוחן את הסוגייה והוא יחליט אם תוגש תובענה לבית הדין למשמעת בעניינו של בן גוזי.

ראש העירייה לשעבר, צבי צילקר, הגיש הצעה לסדר לשולחן למועצה וקרא להקים ועדה של חמישה אנשים שתבחן את התנהלות מנכ"ל העירייה בנושא. רוב חברי המועצה הצביעו נגד וההצעה לא התקבלה.

תגובות בכתבות פוליטיות ניתן להעביר רק באופן מזוהה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה