גאווה מקומית


להאזנה לתוכן:

להקת המחול המקומית "אביבים" הוזמנה להציג את מופע המחול "מקודשת" המבוסס על שירי שלומי שבת באולם המרכזי של תיאטרון ירושלים

לאחר שהופיעה באשדוד בהצלחה רבה עם המופע המיוחד "מקודשת", קיבלה השבוע להקת אביבים הפתעה בדמות הזמנה להופיע באולם "שרובר" היוקרתי של תאטרון ירושלים, ב24.6.

ב"אביבים" קיבלו את הבשורה בסיפוק רב, וכבר החלו בהכנות לקראת המופע המיוחד. "אנו מצויים בעיצומה של עבודה על הפקת 'כיפה ירוקה', שזה הולך להיות מופע הדגל שלנו בחודשים הקרובים", סיפר אבי לוי, מנהל הלהקה, "אבל הזמנה מתאטרון ירושלים זה דבר שרבים מחכים לו ומעטים זוכים לו, כך שאנו נערכים לקיים את שני המופעים במקביל. לאור העובדה הזו, החלטנו גם להעלות מופע נוסף של מקודשת באשדוד, והוא יתקיים במשכן לאומנויות הבמה ב21.7".

"מקודשת" הינו מופע מחול יחיד מסוגו המשלב בין מחול לבין תיאטרון חזותי. רובו ככולו מבוסס על להיטיו הגדולים של שלומי שבת. על רקע תפאורה מרשימה ותלבושות רבגוניות, כאשר על הבמה נמצאים לסירוגין לא פחות מ-100 רקדנים ורקדניות, מגולל המופע המרהיב את סיפורה של נערה שכנגד כל הסיכויים מוצאת את בחיר ליבה. בואו לקחת חלק בחוויה ייחודית וליהנות ממופע יוצא דופן המשלב תאווה לעיניים והנאה צרופה לאוזניים.

בהשתתפות: להקת "אביבים", הלהקה הייצוגית של אשדוד.

                   השחקן- רקדן יונתן פז בוגנים

צילום: אלכס הובר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה