היכן מבלים בני הנוער באשדוד?


להאזנה לתוכן:

האם יוקם מבנה לצעירי אשדוד בגבעת יונה, שישמש אלטרנטיבות לבילוי בעיקר בתקופות החופשים. הצעירים באשדוד מחפשים מקומות בילוי ובינתיים, צעירי העיר מסתפקים בשיטוט בפארקים, בקניונים ובחופים.

מועצת התלמידים והנוער העירונית באשדוד פועלת מול העירייה בניסיון להביא להרחבת היצע מקומות הבילוי והפנאי לצעירים באשדוד. בקרוב, מקווים הצעירים, יוקם מבנה לצעירי אשדוד בגבעת יונה, שישמש את מועצת הנוער במאמציה לקדם מול העירייה אלטרנטיבות לבילוי בעיקר בתקופות החופשים.

צעירי אשדוד מספרים שנכון להיום הבילוי המועדף עליהם הוא בחופים, בעיקר בחוף הקשתות, חוף י"א וחוף גיל (חוף הגולשים - י.ה.).. כמו כן  במתחמי הקניונים באזור הסיטי (גן העיר, קניון סימול וקניון הסיטי הצמוד לתחנה המרכזית) ובקניון לב אשדוד. שם פתחו שם את המתחם של ההחלקה על הקרח.  

מתחם נוסף שקונה לו מעמד בקרב בני הנוער הוא אזור המרכז לאמנויות הבמה, שם נוהגים להתקבץ גולשי סקייטבורד, שמנצלים את המרחבים נטולי המכוניות, ואת רצפת העץ לפעלולי אקסטרים. כך גם בפארק הגדול שברובע הסיטי, שם הם מאתגרים את עצמם עם גלישה על ספסלי הבטון, מרחפים באוויר ומבצעים פעלולים אקרובאטיים.

יש להניח כי הפארק החדש אשדוד ים שהוקם באשדוד ויילך ויתפתח (מזרקות ועוד) יהווה מוקד משיכה משמעותי לבני הנוער, אך הם מחפשים פעילות ולא להעביר את השעמום.

הצעירים לוחצים על מקבלי ההחלטות בעיר להקים מתחם סקייטינג, כפי שנהוג בערים רבות בארץ. בינתיים, הפקחים העירוניים נקראים לשמור על הסדר ולהתריע בפניהם שלא יטרידו את התושבים העוברים והשבים.

צעירים אחרים אמרו כי הם מעדיפים לבלות בפארקים, כי מדובר בבילוי קרוב לבית, ללא שעות פתיחה וסגירה וכמובן, עם צעירים בני גילם. חלקם מעבירים את השעמום בעישון סיגריות ואחרים בשתייה חריפה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה