אשדודים מוצאים עבודה לאשדודים


להאזנה לתוכן:

בתנועה הפוליטית "אשדודים" החליטו ליזום מהלכים יצירתיים כדי להקל על תושבי העיר למצוא עבודה באזור אשדוד והסביבה ולשם כך גייסו את רשת הפייסבוק.

קבוצה חדשה בפייס בוק שהקימה התנועה, "אשדודים" ברשת החברתית מתווכת בין מעסיקים באשדוד והסביבה ובין תושבי העיר שמחפשים עבודה. עד כה מעל 7500 תושבים צורפו לשיטה החדשה למציאת עבודה. "מציאת עבודה באשדוד מקטינה את הסיכוי לעזיבת העיר", טוענים באשדודים.

מודעות הדרושים גרסת 2013?

"מצאתי עבודה דרך הפייסבוק": היום ניתן לעשות כמעט הכל דרך הרשתות החברתיות- להזמין מוצרים, לזכות בפרסים, למצוא בני זוג וכן למצוא עבודה. אך כעת מנסים בתנועת "אשדודים" להשתמש בכלי לצורך המקומי ולשדך בין מעסיקים מקומיים לבין תושבי אשדוד. מעגל התעסוקה של "אשדודים" פתחבשבועות האחרונים את הקבוצה בשיתוף עם לוח הדרושים NegevJobs. עד כה, הקבוצה שנקראת "משרות באשדוד, אשקלון והסביבה" זוכה להצלחה גדולה כאשר חברים בה למעלה מ-7500 תושבים.

מה ההבדל בין אתרי חיפוש עבודה לקבוצה החדשה?

כבר שנים שניתן למצוא מודעות דרושים באמצעות אתרי האינטרנט, אך הקבוצה החדשה ממוקדת עבור תושבי אשדוד שמחפשים לראשונה עבודה בתוך העיר או תושבים שמעוניינים לעבור ממקום עבודתם במרכז לעבודה שקרובה לבית.בנוסף, מנהלי הקבוצה דואגים לאפיון מדויק של דרישות ותנאי המשרות מול המעסיקים, זאת על מנת להבדיל בין דרישות החובה, לדרישות שמקנות יתרון.

"הגדלת אפשרויות התעסוקה לאשדודים בתוך העיר תופסת מקום מרכזי במצע של תנועת אשדודים", אומר דובר התנועה וחבר מעגל התעסוקה נאור ביטון. "שליחת קורות החיים למעסיקים היא בחינם והתנועה אינה מקבלת כל תמורה להשמת העובדים. אנחנו רוצים שיותר אשדודים יעבדו בעיר, תעסוקה היא חלק מרכזי מהדברים שעיר צריכה להציע לתושביה".

לא עומדים בפקקים למרכז

לוח הדרושים NegevJobs שמתפעל את הקבוצה הצליח ליישםמודל דומה כבר בעבר - בקבוצה דומה שנפתחה עבור תושבי באר שבע שרצו לעבוד בבירת הנגב ולא במרכז. "הקבוצה פותחת לאנשים את הראש מבחינת אפשרויות התעסוקה באזור אשדוד ודרומה", אומר רוני קום מ-NegevJobs. "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם 'אשדודים', יש חשיבות לחזק את התעסוקה מחוץ לאזור המרכז, חוסכים את הפקקים ומחזקים את הזיקה של התושבים לעיר".

 

למעסיקים:

מחפשים עובדיםורוצים להעסיק אשדודים? פנו למייל: [email protected]

למחפשי עבודה:

לינק לקבוצה: https://www.facebook.com/groups/AshdodimJobs

או חפשו בפייסבוק "משרות באשדוד, אשקלון והסביבה"

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה