תלמידי מח"ט אשדוד לומדים "לעשות כסף"


להאזנה לתוכן:

קרן NFTE הוקמה לפני 25 שנה על ידי מורה למתמטיקה מניו יורק על מנת ללמד את התלמידים מה שהם רוצים: "לעשות כסף". בטקס חגיגי שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב הציגו תלמידי בית הספר מח"ט אשדוד מקבוצת עמל, יוזמות עסקיות שפתחו במסגרת פרויקט NFTE בישראל, וזכו לתשואות מנהלי הפרויקט

בשבוע שעבר נערך טקס הסרת הלוט בפרויקט היזמות העסקית לבתי ספר של קרן NFTE האמריקאית. הטקס נערך בבית דני בשכונת התקווה בתל אביב, ובו הציגו  תלמידים מרחבי הארץ יוזמות עסקיות שפתחו. 16 תלמידי מח"ט אשדוד מקבוצת עמל, המשתתפים בפרויקט, זכו בטקס בברכת הדרך להמשך העבודה על היוזמות העסקיות שהציגו. לעת אתה, היוזמות העסקיות נשמרות בסוד, על מנת להגן על זכויות היוצרים של היזמים הצעירים. בשלב הבא, תבחר תוכנית אחת מכל בית ספר, וזו תתמודד בחצי גמר מול כל בתי הספר, כאשר היוזמה שתזכה תשתתף בתחרות NFTE בניו- יורק!

קרן NFTE הוקמה לפני 25 שנה על ידי מורה למתמטיקה מניו יורק, כאשר תלמידים מיעוטי יכולת ביקשו ללמוד איך לעשות כסף. מטרת הקרן, שפועלת בישראל בשיתוף ארגון הג'וינט (פרויקט אשלים- תוכנית לקידום יזמות של בנינוער מיעוטי יכולת), לאפשר לתלמידים לרכוש כישורי חיים ומיומנות עסקית ולתרום למוטיבציה שלהם ללמודים.

אנני אלבז ואלמוג פיניש, מורים בבית הספר שעברו הכשרה מטעם אשלים והג'וינט, ומלווה את נבחרת היזמים הצעירים של מח"ט אשדוד, מסרו כי ההתרגשות וההתלהבות בקרב התלמידים גדולות. ילדים שהתקשו לעמוד בפני קהל המחיזו והציגו את רעיונותיהם בקרב השופטים הבחירים במשק".

"התרומה של הפרויקט לביטחון העצמי וכישורי התלמידים היא עצומה. זו הזדמנות מצוינת לתלמידים שלנו לעמוד מול קהל ולדבר, ורואים בתהליך איך התלמידים מועצמים וגדלים", מסרה מנהלת בית הספר, הגב' סיגל פנט.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה