אשדוד העפילה לחידון התנ"ך הארצי לנוער


להאזנה לתוכן:

בחידון התנ"ך המחוזי שהתקיים ביום שלישי ה-29.1.13, זכתה תמר ג'ינלי ממקיף ד' בתואר כלת התנ"ך של מחוז דרום, וניב קוצר ממקיף ג' במקום השני

אשדוד גרפה הישגים מרשימים בחידון התנ"ך בשלב המחוזי, שהתקיים במועצה האיזורית אשקלון ב-29.1.13, כאשר העפילו לשלב הפומבי 3 תלמידים מאשדוד מתוך 18 (כשבמבחן המקדים באותו יום השתתפו למעלה מ-60 ילדים מכל המחוז), ושניים מתוכם אף קטפו את שני המקומות הראשונים: תמר ג'ינלי ממקיף ד'- כלת החידון, וניב קוצר ממקיף ג'- הסגן.

מכל בית ספר במחוז עלו 3 תלמידים שעשו מבחן מקדים, לאחריו עלו 18 תלמידים בלבד לחידון הפומבי, שמתוכו רק המקום הראשון עולה לחידון הארצי. מהחידון הארצי יעלו שניים בלבד שישתתפו בחידון התנ"ך העולמי שישודר בערוץ 2 ביום העצמאות. השלבים בחידון היו כלל לא פשוטים, ודרשו מהמתמודדים בקיאות רבה, עמידה בלחצים וזריזות מחשבה: לדוגמה בשלב השני המשימה הייתה לענות על 4 שאלות בתוך דקה בלבד, משימה מלחיצה ולא קלה בכלל.

תמר ג'ינלי, תלמידת מקיף ד', העפילה לשלב הארצי יחד עם 5 מתמודדים נוספים מכל הארץ (אחד מכל מחוז) שיתקיים ב12.3.13 וישודר בטלוויזיה. תמר: "אני גאה בעצמי ומאושרת מההישג, ומודה למשפחה, לחברים ולבית הספר על התמיכה והעידוד העצומים. החידון היה לא פשוט בכלל, והשלבים הבאים הולכים להיות קשים אפילו יותר. אני מתכוונת לעשות הכל כדי לתת את הפייט הטוב ביותר, וגם אם לא אצליח לעלות לחידון העולמי זאת עדיין חוויה מדהימה שלא אשכח מהר כל כך."

כל הכבוד לכל המשתתפים ונאחל בהצלחה למתמודדת שלנו בחידון הארצי!

תחלקו איתנו את דעתכם! תגיבו פה למטה! שתפו את הכתבה שכולם יקראו מה שאתם קראתם ויבינו על מה אתם מדברים!
קרה משהו וכולם חייבים לשמוע? חייבים לשתף משהו? יוצאים לטיול? יש מסיבה שווה? רוצים להופיע באשדוד נט
? שלחו לנו תמונות שלכם מטיולים או ממסיבות למייל בצירוף שם ותיאור, ואנחנו כבר נדאג שכולם ידעו, מה שאתם כבר יודעים...

-הצטרפו אלינו בפייסבוק: אשדוד נט – הנוער
-מייל: [email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה