מבצע עמוד ענן: מ.ט.י אשדוד הקימה מטה סיוע לקבלת הפיצוי מהמדינה


להאזנה לתוכן:

לקראת כנס הסברה של רשות המיסים בנושא פיצוי עקיף לעסקים קטנים ובינוניים שנפגעו במהלך מבצע עמוד ענן , מ.ט.י אשדוד (מרכז טיפוח יזמות) הקימה מטה מיוחד בנושא. המטה של מ.ט.י בעזרת צוות יועציו, ידריך ויסייע לעסקים הקטנים והבינוניים שנפגעו עקב המלחמה למלא הבקשות לרשות המיסים בכדי לקבל את הפיצוי בגין ירידה במחזור עקב המבצע

מבצע עמוד ענן, למיגור ירי הטילים מרצועת עזה לשטח ישראל, הביא עסקים רבים למצב כלכלי לא פשוט, ועסקים רבים נאלצו לא לעבוד כלל בהיעדר מיגון ראוי.

מדינת ישראל, באמצעות רשות המיסים, מציעה פיצוי לבעלי העסקים שנפגעו, כמו גם לעובדים באותם העסקים. בדיוק בשביל כך יתקיים כנס באשדוד בשיתוף עיריית אשדוד, בו יציגו ברשות המיסים את דרכי הפיצוי וכיצד להגיש את התביעות.

הכנס של רשות המיסים יתקיים ב-6.2 באשדוד , טרם נקבע המיקום הסופי. המעוניינים לקבל סיוע ממ.ט.י אשדוד במילוי הבקשות מתבקשים לפנות למ.ט.י בטלפון 08-8666445, להשאיר שם וטלפון ולהודיע על רצונם בסיוע למילוי הבקשות. 

שוקי בן שבת, מנכ"ל מ.ט.י אשדוד: "אנו נדאג שהבקשות יעמדו בדרישות והנהלים של רשות המיסים, כדי שכל מי שנפגע במבצע בעסק שלו, יקבל את המגיע לו".  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה