מופע סטנדאפ בבית יד לבנים


להאזנה לתוכן:

ביום שבת ה-12.1.13, התקיים מופע סטנדאפ של רשף לוי בבית יד לבנים. היה טו-אוב!

 

במוצ"ש האחרון הופיע רשף לוי בבית ילד לבנים, והפתיע לטובה. האולם היה מלא (כ-400 כרטיסים נמכרו) וכלל מבוגרים ובני נוער כאחד.

הקומיקאי שלנו, שדרך אגב הוא גם האדם שכתב את סדרת הטלוויזיה המצליחה "הבורר" (שבימים אלו ממש מתורגמת לאנגלית ומתוכננת לעלות לשידור גם בארה"ב), לא זנח אף עדה בסטנדאפ המרשים שלו: תימנים, מרוקאים, אשכנזים, רוסים, אוקראינים, גרוזינים, צרפתים ואפילו עיראקים, "זכו" להתייחסות, שברוב הפעמים הפילה את הקהל מהרגליים.

בנוסף, גם הקהל לקח חלק מהמופע כחלק מקטעי האלתור, ובדיחות נוספות היו על מצבים מחיי היום-יום: זוגיות, חתונה, הריון, זוגות נשואים, בני נוער בגיל ההתבגרות, ואפילו ילדים ותינוקות. מופעיו מתאפיינים בעיקר באלתור הנוגע לחברה הישראלית ולעיסוק בזוגיות, כאשר הוא מביא את חוויותיו האישיות בתור אבא ל-7 ילדים.

לפני הכניסה לאולם ראיינתי מספר בני נוער שהיו סקפטיים לגבי איכות המופע ועד כמה יתעניינו בו הם טענו ש: "לא מצאנו משהו מעניין יותר לעשות, אז באנו". בסוף המופע כולם נראו מרוצים ואמרו שהופתעו ממידת הישירות בסטנדאפ, והרלוונטיות לגבי חיי היום-יום של כל אחד. מומלץ לכולם לבוא ולנסות בפעם הבאה (הכניסה מעל גיל 16)- אני אישית, לא הצלחתי להפסיק לצחוק!

 

קרה משהו וכולם חייבים לשמוע? חייבים לשתף משהו? יוצאים לטיול? יש מסיבה שווה? רוצים להופיע באשדוד נט? שלחו לנו תמונות שלכם מטיולים או ממסיבות למייל בצירוף שם ותיאור, ואנחנו כבר נדאג שכולם ידעו, מה שאתם כבר יודעים...
-הצטרפו אלינו בפייסבוק: אשדוד נט – הנוער
-מייל: [email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה