הופכים דמיון למציאות- מסיבת אוזניות ראשונה באשדוד


להאזנה לתוכן:

דמיינו את עצמכם נכנסים למסיבה, מקבלים אוזניות אלחוטיות בכניסה ושומעים את המוזיקה בצורה אלחוטית מעמדת הדיג'יי.
דמיינו חוויה אחרת. מצב בו אתם יכולים לשלוט על הווליום של המוזיקה באוזניות ואפילו ליהנות מהעובדה שהווליום הגבוה לא מפריע לאוזניים שלכם, או לאנשים שגרים בקרבת מקום.
ביום חמישי האחרון, ה-27.12, ניתנה לנו ההזדמנות להפסיק לדמיין ולקחת חלק בדבר האמיתי -מסיבת האוזניות ראשונה בעיר לנוער האשדודי, שנולדה מתוך שיתוף פעולה של מועצת הנוער העירונית, תחום ילדים ונוער ועמותת "אור לחינוך".
מאת: קרין יוסבשוילי

מסיבת האוזניות היא תופעה תרבותית שהגיעה אלינו מחו"ל ותפסה תאוצה בתקופה האחרונה בערי תיירות ובילוי שונים בארץ.

חברי מועצת התלמידים והנוער העירונית אשדוד ועמותת "אור לחינוך" חברו לשיתוף פעולה ראשון מסוגו במטרה להביא את המסיבה לבני הנוער האשדודים בפעם הראשונה.
הם דאגו ללוגיסטיקה, לקשר עם החברה שמפיקה מסיבות אוזניות בארץ, לתקציבים, לפרסום ויחסי ציבור, למקום האירוע, למכירת הכרטיסים ולכל הנדרש על מנת להביא את המסיבה הכי טובה שבני הנוער יכלו לבקש.

את הכרטיסים למסיבה, מכרו נציגי מועצת הנוער המפוזרים בכלל בתי הספר וארגוני הנוער בעיר בסכום סמלי (כמעט חינמי) של 20 ₪ בלבד, כשהמסיבה כללה בתוכה גם שתייה קלה באופן חופשי לאורך כל הערב.
בני נוער שרצו להירשם למסיבה, ניגשו לנציג המועצה בבית הספר שלהם, קיבלו רקע כללי ופרטים ורכשו אצלו כרטיס.

ערב המסיבה. בני הנוער מתחילים להגיע בזה אחר זה והאווירה מתחילה להתחמם. מוזיקה טובה, מפגש עם חברים, שתייה קלה חופשי ואפילו אוזניות. כולם חוגגים-אבל בשקט.
משיחות עם חבר'ה שהגיעו למסיבה אפשר להבין שנהנו מאוד ואפילו אהבו את הרעיון. "אתם יודעים כמה מסיבות נעצרו באמצע בגלל האפשרות שהווליום של המוזיקה יפריע לאנשים שגרים קרוב?" אמר נער שהגיע למסיבה. "כיף להגיע למסיבה באווירה אחרת ולנסות דברים חדשים. שמח שהגעתי".

במועצת הנוער מוסרים שההכנסות מהמסיבה המוצלחת שנערכה ישמשו לחיזוק הפעילות החינוכית בעיר וכי הם מבטיחים להמשיך להוות מענה לבני הנוער וצרכיו ולייצג אותם בכבוד.

מזל שאלתיאל, ראש תחום ילדים ונוער "אין ספק שמסיבה ייחודית זו מהווה אטרקציה גדולה מחד ומאידך שקט מהשכנים! ראש העיר אשר, הנוער תמיד מצוי במרכז שולחנו, תמך ואיפשר את קיום המסיבה באולמי רינה והבטיח כי מסיבות כאלה ואחרות יוכלו להתאפשר עם ארגון כזה מופתי של החברה הצעירים לאורך השנה".

כל התמונות בדף הפייסבוק של מועצת התלמידים והנוער אשדוד.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה