פרויקט משאלה ופרויקט מיל"ה ציינו את חנוכה


להאזנה לתוכן:

בערב חמישי האחרון נר שישי של חנוכה התכנסו מעל ל- 120 נערים מפרויקט משאלה חוויתית ופרויקט מיל"ה שיתוף עם המשטרה, בכדי לציין את חג החנוכה בסגנון של "טברנה" כדבריהם. כל הערב אורגן על ידי מדרכי ונערי הפרויקט

כמיטב המסורת חגגו כ-120 חניכים וחניכות של פרויקט משאלה חוויתית את חג החנוכה באולם של מתנ"ס י"א- עם שלום. הערב כלל גם את פרויקט מיל"ה העובד יחד עם משטרת אשדוד. הערב בנוכחות מפקד תחנת אשדוד כלל דברי חג של הרב המלווה את הפרויקט, חידון בנושא חנוכה וכן טקס הדלקת הנרות המסורתי. גם קב"ט עיריית אשדוד, מר אריה איטח נכח באירוע ואיחל לכולם חג שמח. בתוכנית האומנותית הייתה הופעה של הזמר שי בן-חמו שהנעים את הערב. מעבר לפן החוויתי של הערב, הארגון, ההכנה והרעיון שמאחורי הערב היה כולו של הנערים והמדריכים שלהם באותו ערב.

מתנ"ס עם שלום לבש חג לערב אחד וציין את חג החנוכה בדרך קצת שונה וצבעונית, רגע לפני שהחג תם. הנערים ישבו סביב שולחנות וקיבלו את רוח החג בצורה ייחודית ומהנה. ההצלחה של האירוע המסורתי שנחגג בצורה שהנערים כינו אותו "כטברנה" הייתה כבירה ובשנים הבאות ילך ויתפוס תאוצה. גם מנהל מתנ"ס עם- שלום, מר עמירם סביון הגיע לברך וציין את תמיכתה ומעורבותה של מנכ"לית הרשות למאבק בהתמכרויות הגברת סימונה מורלי בפרויקט ובאירועים מסוג אלו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה