מופעי חנוכה לכווווווווולם


להאזנה לתוכן:

רבבות מתושבי העיר נהנו ממגוון חסר תקדים של הופעות, פסטיבלים, הצגות ואירועים לכבוד חג החנוכה, שהתקיימו במוסדות התרבות של אשדוד ביוזמת החברה העירונית לתרבות הפנאי. "עליבאבא ותיבת הזהב", "סולומונו קידס", פסטיבל "ילד פלא" ו"מסע הקסם של נדב" הם רק חלק מרשימה מפוארת של ארועי חנוכה מקוריים שהתקיימו השבוע בעיר
צילום: לימור אדרי

חנוכה, חג הילדים, מתאפיין זה מספר שנים בהפקות שונות ומשונות הבאות להנעים את זנם של ילדי ישראל הנמצאים בחופש מבתי הספר. בשנים קודמות ניתן היה להבחין בתנועה חד סיטרית של תושבי אשדוד וילדיהם לכיוון תל אביב, שם התקיימו מופעי הענק הגרנדיוזיים והיקרים. השנה, כיאה לעיר החמישית בגודלה, הציעה אשדוד מגוון רחב של אפשרויות בילוי בחג החנוכה להורים והילדים, תוך ניצול מקסימלי של מוסדות התרבות הפזורים ברחבי העיר.

בית יד לבנים, המשכן לאומנויות הבמה, מרכז מונארט, אודיטוריום נעים לתרבות והמתנ"סים השונים היוו בית למופעי הבידור של חנוכה, וזאת במחירים שפויים ושווים לכל נפש, עם נוחות מקסימלית וקירבה לבית, דבר שאיפשר להורים רבים לקחת את ילדיהם ליותר ממופע אחד. "עם הכרזתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, על השנה הקרובה כ'שנת התרבות' החלטנו בחברה העירונית לממש את המגמה באופן מיידי ונתנו תמיכה מלאה להפקות מקור שונות, שכולן בתמיכת החברה העירונית לתרבות הפנאי", אמר יו"ר החברה העירונית לתרבות הפנאי, מר בוריס גיטרמן. "בצורה זו של גישה נוחה וקרובה יחד עם מחירים זולים, חסכנו להורים מאות שקלים כמו גם זמן יקר בנסיעה למרכז הארץ, עמידה בפקקים וחיפוש חניה. אין לדבר הזה תקדים בישראל, שהרשות המקומית יוזמת ומוציאה לפועל כל כך הרבה אירועים, וזאת בנוסף להפקות החיצוניות והפרטיות שהתארחו באשדוד".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה