"הלב אומר תודה"


להאזנה לתוכן:

כמיטב המסורת בערב ראש השנה פקדו עשרות בני נוער את תחנת הרכבת בכניסה הדרומית של אשדוד
בני הנוער תלמידי תיכון מקיף ד' חברי מועצת התלמידים ומד"צים ביחידת הילדים והנוער של מתנ"ס ה' "טנה"- החיילים השבים הביתה לחופשת החג התכבדו במשקאות קלים ובדבריי מתוקה לציון בוא החג .

 במהלך השנה עוברים בני הנוער פעילות מנהיגות צעירה ומפעילים מוקדים משמעותיים ברחביי העיר בכלל וברובע ה' בפרט – בני הנוער נחשפים ומשתתפים ביחידה חברתית אחת לשבוע של מנהיגות צעירה במתנ"ס ומעצימים את עצמם לאזרחות טובה וללקיחת אחריות חברתית ועיצוב אישיותם המלאים בערכים משמעותיים כמנהיגים צעירים .  

את פעילות "הלב אומר תודה " הובילו  צוות יחידת הילדים והנוער של מתנ"ס ה' "טנה" ובראשם גבי זיתון ומתיכון מקיף ד' הגב' אוסנת סעדון רכזת החינוך החברתי וחן מרזוק  ממועצת התלמידים בבית הספר התיכון מקיף ד' .

חניכי מועצת התלמידים בבית הספר מגבשת פעילות ייחודית לבית הספר ופועלת להעצמת התוכן החברתי והרחבת משמעות העצמית לתלמיד המחולל שינוי ובונה את הפנאי הלימודי והחברתי בבית הספר. חן מרזוק, מספרת : זו השנה הראשונה שאנו מפעילים בשיתוף המתנ"ס את פרויקט הלב אומר תודה . התרגשתי לראות תלמידים נערכים ואופים עוגות לכבוד האירוע ויותר מזה לראות את החיילים אשר שמחו מקבלת הפנים המלבלבת של התלמידים.  

גבי זיתון מוסיף : היום עברנו חוויה כפולה של סגירת מעגל חינוכי גם פתיחת שנה של מחזור של מנהיגות צעירה שבפעם הראשונה נחשף לפרויקט ופעילות וגם מפגש מיוחד במינו עם חיילים אשר הם עצמם היו חניכים באגף הילדים והנוער של מתנ"ס ה' וראו את חניכיהם הצעירים מקבלים את פניהם בברכת שנה טובה והמרגש בדבר שרק לפני שנה עמדו הם כמחלקים באותו המקום ובאותה השעה לאותה משימה חינוכית. 

ערב ראש השנה תשע"ב יחידת הילדים ונוער במתנ"ס ה' פתחה את כל פעילותה אשר ליבת הפעילות הינה פעילות המנהיגות צעירה אשר בימים אלו מקבלת משמעות מרכזית והופכת לתנועת הנוער העירונית של העיר אשדוד בהנחיה ובליווי מקצועי של משרד החינוך ותחום ילדים ונוער העירוני . 

זה המקום להודות למנהל המרכז קהילתי במתנ"ס ה' "טנה" – מאיר קיקוז ומנהלת בית הספר התיכון מקיף ד' יהודית ביטון ולכל צוותי החינוך במתנ"ס ובבית ספר .

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה