יו"ר ועד ההורים באשדוד בתגובה חריפה לכוונה לגייס הורים למערכת החינוך במקרה של שביתה


להאזנה לתוכן:

קלמנט ברבי, יו"ר ועד הורים העירוני, הוציא הבוקר מכתב תגובה חריף לכוונה לגייס הורים לגני הילדים במקרה של שביתה. במכתבו מזהיר ברבי את ההורים מכניסתם אל מה שהוא מגדיר "מיטה חולה" וכן הוא מציין כי "הנהלת העיר כבר הוכיחה את עצמה כמי שלא יודעת להתנהל מול וועד מאורגן ומוסדר, ואל להורים לתת יד לעוול שכזה"

בעקבות מכתבו של מנכ"ל עיריית אשדוד, אילן בן עדי, אל הורי ילדי הגנים באשדוד, בו הוא מבקש לגייס אותם לסייע בהמשך התנהלות הגנים במקרה של שביתה, מזהיר יו"ר ועד ההורים העירוני, קלמנט ברבי מפני השימוש שייעשה לדבריו בהורים כדי לשבור שביתה.

"לאור קריאתו המוזרה של מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי לגבי העסקתם בתשלום של הורים במערכת החינוך העירונית במקום המורים הקבועים, הריני סבור כי הניסיון לשבור את השביתה של וועד עובדי עיריית אשדוד והחלפתם בהורים אינה תקינה בעליל", כותב ברבי ומוסיף כי "אני מציע להורים שלא להיכנס למיטה חולה. הנהלת העיר כבר הוכיחה את עצמה כמי שלא יודעת להתנהל מול וועד מאורגן ומוסדר, ואל להורים לתת יד לעוול שכזה".

ברבי מביע פליאה גם על גיוס ההורים לצרכים הפנימיים של מאבק עובדים הנהלה: "אני גם תמה מהיכן הזכות של עיריית אשדוד לקחת הורים תמימים ולגייס אותם למאבקים פוליטיים פנימיים זולים של העירייה".

בהמשך תגובתו ממשיך ברבי בדברים החריפים שהוא מטיח על התנהלות העירייה בפרשה ומציין כי "על פי מיטב ידיעתי, אין סמכות לעירייה לשלם תשלום להורים בגין עבודתם, אשר על כן יש לי ספק גדול אם יקבלו שכר תמורת עבודתם. גם אם כן, מי יודע אימתי. זאת ועוד, במקרה של אזעקת אמת חלילה. האם ההורים יודעים להתמודד במצב כזה על פי כל כליי ונהלי פיקוד העורף? נוסף על זאת. האם יש להורים ניסיון לחנך כיתה בת 35 ילד? מה שדורש המון סבלנות ומיומנות. מישהו יבדוק שהם אכן כשירים לכך?"

בנוסף מציין ברבי כי במקרה של תקרית בין הורה לתלמיד, יהיה חשוף ההורה לתביעה אישית ולא בטוח שהעירייה תעמוד מאחוריו.

"באשר לכל הנ"ל, כדרכה של הנהלת העיר, הנמנעת לדאבוני לשבת עם הצד השני ולהגיע למסקנות יחד, הם בוחרים בדרך המוזרה ומבקשים סיוע מהורים תמימים שלא יודעים את המניעים לשימוש הציני שנעשה בהם.
יתר על כן. פלא לי מתי נוח לעירייה להשתמש בהורים ומתי הם בוחרים להתעלם מהם", מסיים ברבי את תגובתו למכתבו של אילן בן עדי, מנכ"ל העירייה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה